فکری زیر تیغ!

سرمربی استقلال بعد از شکست برابر سپاهان و از دست‌دادن صدرنشینی شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است

محمود فکری گویا خیلی تحمل انتقادات را ندارد و به شکل‌های متفاوتی واکنش خود را نسبت به ایرادهای واردشده به تیمش نشان می‌دهد؛ از ترک نشست خبری تا آنفالوکردن بازیکنان!

از ابتدای فصل سرمربی استقلال به علت نحوه بازی تیمش زیر فشار انتقادات قرار داشت و شاید فقط صدرنشینی و قرارداشتن در بالای جدول بود که باعث می‌شد او بتواند پاسخ این انتقادات را بدهد. استقلال در هفته پایانی نیم‌فصل شکست بدموقعی را متحمل شد تا محمود فکری این بار شدیدا زیر فشار انتقادات قرار بگیرد. او که گویا خیلی تحمل شنیدن انتقادات را ندارد و قبلا هم این را نشان داده، بعد از بازی با سپاهان در واکنش به سوالی درباره چرایی تغییرات مداوم در ترکیب اصلی تیمش، نشست خبری را ترک کرد!

در این بین برخی کارشناسان محمود فکری را متهم اصلی شکست استقلال برابر سپاهان می‌دانند و سرمربی استقلال نیز در این مدت رفتارهایی از خودش نشان داده است که مشخص است در تیم وضعیت خیلی خوشایندی وجود ندارد.

مسأله بعدی که باعث تعجب خیلی‌ها شده است، آنفالوکردن اینستاگرام صفحه باشگاه و بازیکنان استقلال به وسیله محمود فکری است. دلیل این امر هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از شرایط تیمی رضایت ندارد و فعلا قصد دارد درباره این مسائل هم واکنش خاصی نداشته باشد. استقلال در هفته‌های اخیر بعد از بازی دچار حاشیه‌ شده است و به‌ نظر می‌رسد برای ایجاد حاشیه برد و باخت تیم فرقی ندارد.

نکته‌ای که بیش از همه مورد انتقاد قرار می‌گیرد، این است که استقلال با وجود داشتن نفراتی همچون صمد مرفاوی و پرویز مظلومی به عنوان سرمربیان سابق و آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده به عنوان بازیکنان سابق روی نیمکت نمی‌تواند بازی روانی را ارایه دهد.

از نظر مهره‌ای هم استقلال جزو تیم‌های پرمهره در لیگ بیستم است، اما کسب 26 امتیاز از 15 بازی قطعا برای هواداران این تیم رضایتبخش نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.