رونمایی چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران

در رویداد «هفته ایران دیجیتال» که با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

رویداد هفته ایران دیجیتال، برای سومین سال متوالی، این‌بار با شعار ارتباطات هوشمندانه (Intelligent Connectivity) و با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات فناوری نوین در کشور و ارایه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه پیاده‌سازی خدمات دیجیتالی، فعالیت خود را در هفته پایانی بهمن ماه 1399 آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین دوره رویداد هفته ایران دیجیتال، در حالی از شنبه 26 بهمن ماه 1399 با حمایت ایرانسل فعالیت خود را آغاز کرده است که روزهای 27 و 28 بهمن ماه نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برپا خواهد شد و ایرانسل در این نمایشگاه علاوه بر مباحث مرتبط دیگر از چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل نیز رونمایی خواهد کرد.

ایرانسل به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد، علاوه بر حضور در نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، دستاوردها و محصولات خود در زمینه «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا» و «شبکه 5G» را به نمایش گذاشته و به صورت همزمان از طریق ارتباط زنده ویدیویی از چهارمین سایت نسل پنج تلفن‌همراه ایران و ایرانسل در محل پارک آب و آتش تهران رونمایی می‌کند.

ایرانسل در این نمایشگاه برنامه‌هایی از جمله حضور در نشست «واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز  و توسعه نسل پنجم تلفن همراه»، راه‌اندازی آزمایشگاه مشترک 5G با دانشگاه تربیت مدرس و عقد قرارداد «طیف اشتراکی» با این دانشگاه و رونمایی از فاز نخست محصول «آواتار»، به عنوان یک مرکز تماس بر پایه هوش مصنوعی دارد. همچنین «بخش‌ تحقیق و توسعه» و «مرکز نوآوری ایرانسل» از  زیرمجموعه‌های «ایرانسل لبز (Irancell Labs)»، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی، مراکز علمی، شرکت‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

ایرانسل همچنین در اسفند ماه 1399 از پنجمین‌وششمین سایت 5G خود به ترتیب در جزیره کیش و شیراز رونمایی می‌کند.

چهارمین سایت نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل در حالی در پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفاده عموم قرار خواهد گرفت که ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارایه‌دهنده 5G در ایران، با راه‌اندازی اولین سایت 5G ایران در اول مرداد 1399، هفت ماه است که جایگاه تنها اپراتور ارایه‌دهنده نسل پنج تلفن‌همراه در ایران را حفظ کرده است.

ایرانسل همچنین در اسفند ماه 1399 از پنجمین‌وششمین سایت 5G خود به ترتیب در جزیره کیش و شیراز رونمایی می‌کند.

نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران (IoTex)، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، در روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1399 از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد و اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن 27 این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.