دسته گل فدراسیون با آقای ویلموتس

آیا پای یک آقازاده در میان است؟

انعقاد قرداد جنجالی ویلموتس پای حراست وزارت ورزش را به ماجرا باز کرد تا با هماهنگی نهادهای نظارتی تحقیقات گسترده ای درباره چگونگی انعقاد قرارداد با مارک ویلموتس آغاز شود.بر این اساس در نخستین گام تعدادی از مطلعین و مرتبطین به این پرونده احضار شده‌اند. با این حال هر چند اسامی این افراد و اطلاعات شان منتشر نشده اما گمانه زنی ها نشان میدهد که ظاهرا در این قرارداد جنجالی پای یک آقازاده در میان است.

قرارداد جنجالی فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکنون حدود 9 میلیون یورو برای فوتبال ایران هزینه در بر داشته است. مربی که با نتایج نه چندان خوب و حضور اندک در کشور، خسارت فراوانی را به فوتبال ایران وارد کرده است. ورود جدی نهاهای نظارتی به موضوع قرارداد ویلموتس پس از آن اتفاق افتاد که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حکمی فوتبال ایران را 6 میلیون و 137 هزار یورو جریمه محکوم کرد.

نهادهای نظارتی که پیش از این به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کرده بودند، روز چهارشنبه 29 مرداد در اولین گام با احضار تعدادی از مطلعین و مرتبطین پرونده، روند تازه‌ای را برای پیگیری قضایی این موضوع آغاز کرده‌اند. روندی که به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا بر این اساس مدیران و متهمان اصلی انعقاد قرارداد عجیب فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس پاسخگوی سومدیریت‌هایشان باشند. در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت و گو با ایلنا گفته بود:” به آقای وزیر می‌گویم؛ چو وا نمی‌کنی گره‌ای خود گره مباش. باید مشخص شود که در ماجرای آقای ویلموتس پای کدام آقازاده در میان بوده که روی دست مردم کشور عزیزمان چنین غرامتی گذاشته شده است.”
با این حال ظاهرا ماجرای انعقاد قرارداد جنجالی ویلموتس، تبدیل به یک‌مطالبه جدی شده و در روزهای آینده ابعاد جدیدتری از این قرارداد افشا خواهد شد. حراست وزارت ورزش تاکید کرد که با تمام متخلفان قرارداد مذکور در هر سطحی برخورد خواهد شد و در این راه نیز از هیچ کوششی برای شناسایی متخلفان اصلی و احقاق حق نسبت به فوتبال کشور دریغ نخواهد شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.