علی و مهرداد ستاره‌ها را به خط کردند

تیم‌های منتخب 98 و منتخب سرخابی‌ها به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند به میدان رفتند

در یک مسابقه نمادین دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی‌ها به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند دو ستاره فقید به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با برتری 3 بر 2 تیم سرخابی به پایان رسید.

درگذشت ناگهانی مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو پیشکسوت ارزنده فوتبال، به علت ابتلا به کرونا یکی از شوک‌های عجیب به جامعه فوتبال و ورزش کشور در هفته‌های گذشته بود. از این رو اهالی فوتبال بعد از درگذشت آنها هم‌قسم شده بودند تا حرکتی به یاد آنها انجام بدهند و اقدامی برای شادی روح آنها داشته باشند. از این رو طرح برگزاری یک مسابقه نمادین ریخته شد و دیروز این بازی جذاب و هیجان‌انگیز با حضور انبوهی از ستاره‌های فوتبال ایران در سال‌های گذشته برگزار شد.

ستاره‌های رویایی تیم 98 که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین تیم ملی تاریخ ایران است، دیروز مقابل منتخبی از ستاره‌های سابق استقلال و پرسپولیس قرار گرفتند و درنهایت تیم سرخابی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

در ترکیب تیم منتخب 98 ستاره‌های سابق فوتبال شامل علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، رضا شاهرودی، محمد خاکپور، پرویز برومند، علیرضا منصوریان،‌رسول خطیبی، علی‌اکبر استاداسدی، علی‌اصغر مدیرروستا، رضا عنایتی و… به میدان رفتند.

همچنین ستاره‌هایی مانند علی کریمی، مهدی تارتار، ابراهیم میرزاپور، رحمان رضایی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم‌پور، یحیی گل‌محمدی، علیرضا واحدی نیکبخت، پژمان جمشیدی، مهدی امیرآبادی، بهروز رهبری‌فرد و… نفرات تیم منتخب سرخابی‌ها را تشکیل دادند.

در جریان این مسابقه تقابل انبوهی از ستاره‌ها بسیار هیجان‌انگیز بود. بازیکنانی که خاطرات زیادی را برای طرفداران فوتبال رقم زده‌اند، امروز بار دیگر سال‌ها بعد از خداحافظی از فوتبال در مستطیل سبز رویت شدند. خیلی از آنها همچنان شرایط جسمانی مناسبی داشتند و خیلی‌هایشان با کیلوهای اضافه فراوان وارد زمین شدند. در خیلی از آنها دیگر اثری از ستاره‌های سابق فوتبال نبود اما همچنان بازار کری‌خوانی داغ بود.

در حاشیه این مسابقه یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند هم اتفاقات جالبی رخ داد. بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه شاخه گل‌هایی را مقابل تصاویر این دو پیشکسوت فقید گذاشتند و به آنها ادای دین کردند. همچنین در دقایق 8 و 25 بازی دو بار متوقف شد تا یک دقیقه سکوت به احترام انصاریان و میناوند انجام شوند و فاتحه‌ای نیز قرائت بشود.

اشک‌های برخی بازیکنان دو تیم در جریان مسابقه به یاد این دو اسطوره هم قابل توجه بود؛ افرادی مثل خداداد عزیزی و پژمان جمشیدی با گریه‌های خود در خلال مسابقه همگان را تحت تأثیر قرار داده بودند. البته که در کنار این موضوع ستاره‌های فوتبال کری‌های جالبی نیز با هم داشتند.

تقابل‌های جالبی هم در این دیدار شکل گرفت. مانند تقابل علی کریمی به عنوان یار تیم سرخابی‌ها و علی دایی به عنوان بازیکن تیم منتخب 98. یکی از نکات قابل توجه هم کنار گذاشتن کدورت‌ها به وسیله پیشکسوتان فوتبال بود. همه به خاطر انصاریان و میناوند هر چه در گذشته بین‌شان بود را کنار گذاشتند و در کنار یکدیگر برای شادی روح این دو عزیز تلاش کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.