مسابقه یادبود انصاریان و میناوند دردسر درست کرد!

دعوت‌نکردن از ابراهیم تهامی، مهاجم سابق تیم ملی، به منتخب 98 ناراحتی او را در پی داشت

دعوت‌نکردن از ابراهیم تهامی به تیم منتخب 98 برای بازی یادبود انصاریان و میناوند ناراحتی این پیشکسوت را در پی داشت و باعث عذرخواهی مسئول اجرایی مسابقه شد.

شهروند آنلاین: دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی‌ها روز گذشته در یک مسابقه نمادین برای گرامیداشت یاد و خاطره علی انصاریان و مهرداد میناوند به مصاف یکدیگر رفتند؛ مسابقه‌ای که هیجان و جذابیت‌های خاص خود را داشت.

یک حاشیه عجیب اما بعد از بازی کدورت‌هایی ایجاد کرده است. ظاهرا مسئولان برگزاری مسابقه فراموش کردند از ابراهیم تهامی، مهاجم تیم‌ملی ایران، در سال 98 دعوت کنند و همین موضوع باعث ناراحتی او شده است. تهامی در این زمینه گفته است: «مرا برای این بازی دعوت نکرده بودند و علت اینکه چرا حضور نداشتم را از آنهایی که بانی این مسابقه بودند بپرسید. بازی را کامل تماشا کردم اگر بازی می‌کردم از همه آنها آماده‌تر بودم. از اینکه حضور نداشتم ناراحت هستم اما به دلیل آن دو عزیزی که از بین ما رفتند صحبتی ندارم.»

او ادامه داد: «این سومین‌بار است که چنین بازی‌هایی برگزار می‌شود و بنده حضور ندارم. فکر می‌کنم به مردم خوزستان توهین شد. شاید باورتان نشود از زمانی که بازی شروع شد تا بامداد نیمه شب خیلی‌ها با من تماس گرفتند و علت نبودنم را سوال می‌کردند. با احترام به آنهایی که دیروز در زمین حضور داشتند و خیلی از آنها از دوستان بنده هستند باید بگویم خیلی از آنها نه جزء استقلال بوده‌اند نه پرسپولیس و نه تیم ملی اما بنده به خاطر اینکه لابی ندارم 20 سال است که مربیگری نمی‌کنم.»

تهامی همچنین گفت: «تیم‌ملی سال 98 فرانسه را با کلک از من گرفتند. به برنامه 90 رفتم و واقعیت‌ها را گفتم اما خیلی از جوان‌ها آن زمان متوجه نشدند که من چه گفتم. شما نگاه کنید در شهر خودم خوزستان مرا که اسطوره این استان هستم بازی نمی‌دهند و می‌روند از شهرستان دیگر مربی می‌آورند. از شما یک سوال دارم اگر من نبودم و روی گل اول تیم‌ملی مقابل استرالیا تأثیر نمی‌گذاشتم آیا به جام جهانی می‌رفتیم که الان منتخب آن را درست کنند؟»

این گلایه‌های تهامی اما با واکنش بهنام ابوالقاسم‌پور، مسئول اجرایی مسابقه، مواجه شد. ابوالقاسم‌پور ضمن عذرخواهی از تهامی در این باره گفت: «من فقط مسئولیت اجرایی این بازی را داشتم و بحث لیست بازی با آقای عزیزی و آقای کریمی بود که فکر می‌کنم سهوا نام آقای تهامی از قلم افتاده است. در مورد این ناراحتی حق را به ایشان می‌دهم و قول می‌دهم حتما اگر دفعه بعد برنامه‌ای باشد، ایشان در صدر دعوت‌شدگان حضور داشته باشد. تیم 98 متعلق به ایشان است و ایشان بزرگ‌تر ما هستند و امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرند.»

این اتفاقات در حالی رخ داد که ابراهیم تهامی اگر چه در صعود تیم‌ملی به جام جهانی 1998 فرانسه حضور داشت اما درنهایت در فهرست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.