تله 2 زورگیر برای رانندگان مسافرکش

این دو سارق با حمله به طعمه‌هایشان، آنها را مجروح می‌کردند

زورگیران مسافرنما که راننده مسافرکشی را مصدوم و از وی سرقت کرده بودند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

هفدهم مهرماه مردی با در اختیار داشتن دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری 2 جوان زورگیر مسافرنما به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد.

شاکی درخصوص شرح حادثه گفت: «ساعت 5 صبح با خودروام درحال برگشت به خانه‌ بودم. در بین راه، 2 پسر جوان را سوار بر خودروام کردم. پس از طی مسافتی یکی از آنها با تهدید سلاح سرد، از من خواست توقف کنم. پس از سرقت تلفن همراهم با ضرب‌وجرح کارت بانکی‌ام را به همراه رمز آن دریافت کردند. آنها قصد داشتند خودروام را سرقت کنند که در یک فرصت مناسب سوئیچ را برداشته و فرار کردم. به خاطر جراحتی که به من وارد کرده بودند خودم را به بیمارستان رساندم. پس از آن متوجه شدم مبلغ 2‌میلیون تومان از حسابم برداشت شده است.»

با دریافت شکایت، کارآگاهان به محل سرقت مراجعه کردند. در تحقیقات میدانی ردپایی از سارقان به دست نیامد. کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دریافتند که سارقان مبلغ برداشتی از حساب شاکی را به حساب شخصی به نام چنگیز انتقال داده‌اند.

در ادامه بررسی‌ها، هویت صاحب حساب شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی به پایگاه ششم پلیس آگاهی به‌عنوان اولین مظنون دعوت شد.

اولین مظنون پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی گفت:   «مدتی قبل کارت عابر بانکم را در اختیار یکی از دوستانم قرار داده‌ام. درحال حاضر کارت نزد وی است.»

کارآگاهان موفق شدند تصویری از دومین مظنون پرونده تهیه و به شاکی نشان دهند. شاکی وی را یکی از سارقان معرفی کرد. درنهایت کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه «علی کنجوریان» رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی با همکاری همدستش و خرید مواد مخدر با مبالغ سرقتی اعتراف کرد، گفت: «تلاش برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.