بازدید میدانی رئیس جمعیت هلال احمر از منطقه زلزله زده سی سخت

رئیس، دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر و هیأت همراه با حضور در محل فرمانداری شهر زلزله‌زده سی‌سخت در جریان میزان خسارات به مناطق زلزله‌زده و همچنین چگونگی اسکان زلزله‌زدگان و امدادرسانی‌ها قرار گرفتند.

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر، در جمع مردم زلزله‌زده‌ سی‌سخت حضور یافت و ضمن بازدید از منازل مسکونی دچار خسارت با زلزله‌زدگان گفت‌وگو کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر امروز صبح با حضور در شهر سی‌سخت از محله‌های آسیب‌دیده وخانه‌های تخریب‌شده بر اثر زلزله بازدید کرد.

بازدید از محله‌های آسیب‌دیده

رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز صبح با حضور در محله‌های آسیب‌دیده ناشی از زلزله در شهر سی‌سخت از خانه‌های تخریب‌شده بازدید و به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم زلزله‌زده گفت‌وگو کرد و از اقدامات انجام‌شده از ابتدای حادثه تا کنون مطلع شد.

همتی در جلسه ویژه اقدامات هلال احمر را در فرمانداری شهرستان دنا با حضور تخصصی عوامل امدادونجات هلال احمر بررسی کرد و عنوان داشت آسیب‌های برآوردشده به صورت گسترده بوده و اقدامات انجام‌شده تا کنون باید با قوت بیشتر و گستردگی بهتری ادامه پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه بیان داشت: «مهم‌ترین کاری که باید در اولویت قرار گیرد پوشش دوباره و کامل‌تر محله‌های ده‌گانه شهر سی‌سخت از نظر توزیع اقلام امدادی است که با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی باید به سرعت انجام شود.»

در ادامه سفر رئیس جمعیت هلال احمر به کانون زلزله دقایقی پیش با حضور در محل فرمانداری شهر زلزله‌زده سی‌سخت در جریان میزان خسارات به مناطق زلزله‌زده و همچنین چگونگی اسکان زلزله‌زدگان و امدادرسانی‌ها قرار گرفت.

همتی گفت: «بازدید میدانی امروز نشان داد که امکانات استان به تنهایی کفایت نمی‌کند و نیاز است استان‌های معین با توان بیشتری کمک کنند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.