مناظره داغ نامزدهای فوتبال در تلویزیون

مناظره جذاب 4 کاندیدای ریاست فوتبال فردا در شبکه سوم سیما برگزار می‌شود

گروه ورزش شبکه سوم سیما تصمیم گرفته مناظره 4 نامزد احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال را فردا برگزار کند، اما هنوز از زمان پخش این مناظره اطلاعی در دست نیست.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال (10 اسفند) حالا بحث‌های داغی در این‌خصوص شکل گرفته است. از این‌رو میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما طی نامه‌ای خطاب به کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال از مصطفی آجورلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی دعوت کرد تا با حضور در یک برنامه تلویزیونی برنامه‌های خود را برای ریاست به اطلاع عموم برسانند.

این تنها مناظره کاندیداهای ریاست فدراسیون است که فردا در سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد و جزئیات این مناظره به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

سرفصل های این برنامه شامل اقتصاد فوتبال، تحول در نظام باشگاه‌داری، ارتقا و پیشرفت تیم‌های ملی، تعامل و ارتباطات بین‌الملل، رشد و پیشرفت فوتبال پایه و مبارزه با فساد خواهد بود.

این تنها برنامه رسانه ملی است که درخصوص حضور کاندیداها و برنامه‌های آنها به صورت رسمی برگزار خواهد شد تا افکار عمومی خارج از مجمع در جریان برنامه‌های هر چهار نفر قرار بگیرند.

شبکه سوم سیما ساعت 14 روز یکشنبه سوم اسفند از کاندیداها برای حضور در مناظره دعوت کرده، اما هنوز از زمان پخش این برنامه اطلاعی در دست نیست. اما نام این برنامه هم «فوتبال برتر» است و باید دید چه اطلاع‌رسانی جدیدی در این‌باره انجام می‌شود.

گفتنی است؛ انتخابات فدراسیون فوتبال روز 10 اسفند برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.