استقلالی‌ها حمله کردند، وزیر ارتباطات دفاع!

آذری‌جهرمی در واکنش به انتقاد استقلالی‌ها هم حاضر نشده به خاطر کری‌خوانی خود عذرخواهی کند

مسئولان، پیشکسوتان و هواداران استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش‌های تندی نشان دادند، اما آذری‌جهرمی حاضر نشده از موضع خود کوتاه بیاید.

قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با زدن 5 گل به تیمی که امیر قلعه‌نویی آن را هدایت می‌کرد، یک طرف و کری‌خوانی سنگین وزیر ارتباطات برای هواداران استقلال روی صفحه اینستاگرامش از سوی دیگر؛ روز بسیار متشنجی را برای استقلالی‌ها رقم زد. آذری‌جهرمی بعد از بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان روی اینستاگرام خود نوشت: «گل‌گهر یک گل دیگه خورده بود، به رکورد استقلال می‌رسید. ولی خب رکورد استقلال دست‌نیافتنی است.»

شاید چند دقیقه هم از این استوری نگذشته بود که همه صفحات اینستاگرامی و کانال‌‌های تلگرامی پر شد از کری‌خوانی بی‌پروای وزیر ارتباطات. هر چقدر پرسپولیسی‌ها از برد و قهرمانی‌شان در نیم‌فصل خوشحال بودند، استقلالی‌ها به خاطر کری‌خوانی یک مقام ارشد دولتی ناراحتی خود را ابراز می‌کردند.

دامنه این عصبانیت به پیشکسوتان و مسئولان هم رسید. مجید نامجومطلق، پیشکسوت استقلال نوشت: «وزیر جوان یا بهتر بگم وزیر کودک. افسوس بر ملتی که وزیرش تو باشی.»

مهدی پاشازاده دیگر پیشکسوت استقلال هم به شکل دیگری از وزیر ارتباطات انتقاد کرده و نوشته: «روز جوان را به همه آنهایی که پای وعده‌های اینترنت پرسرعت آذری‌جهرمی پیر شدند، تبریک می‌گویم.»

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره و مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره استقلال هم جزو مدیرانی بودند که روی اینستاگرام خود به کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش تندی نشان دادند.

با اینکه تصور می‌شد آذری‌جهرمی بیش از این به این فضای متشنج دامن نزند، او در مصاحبه رادیویی خود درباره انتقاداتی که متحمل شده، می‌گوید: «کری‌خوانی هم ربطی به وزیر و غیر وزیر ندارد. هرکسی می‌تواند کری بخواند و پاسخش کری است. وزیر که صبح تا شب در قالب لباس وزیری نیست، من در حوزه ارتباطات وزیرم و یک شهروندم در دیگر حوزه‌ها. این تفکر پیرمردی را بگذارید کنار. الان کدام سیاستمدار در کشور را پیدا می‌کنید که درباره فوتبال نظر ندهد؟ من نظرم را در کمال احترام گفتم، نه توهینی کردم و نه حرفی زدم و یک کری خواندم، آیا شما ناراحتید؟»

او درباره اینکه آیا از استقلالی‌ها عذرخواهی می‌کند؟ می‌افزاید: «برای چه عذرخواهی کنم؟ مگر چه کرده‌ام؟ خب شش گل خورده‌اند دیگر مگر من تاریخ را رقم زده‌ام؟ آنها هم کری بخوانند و بگویند ما شش گل نخوردیم پنج و چهار تا خوردیم. مگر نمی‌گویند ما ستاره گرفته‌ایم؟ آقای خلیل‌زاده گفت که آرزوهای شما خاطرات ماست، مگر ناراحت شدم؟ دیشب هم زنگ زد و گفت من مطلبی می‌خواهم منتشر کنم گفتم هرچه دوست دارید بنویسید. آقای فنونی‌زاده مطلبی نوشت و ما با او رفیق هستیم.»

نه‌تنها آذری‌جهرمی حاضر به عذرخواهی نشد، بلکه اعلام کرد رئیس هیأت مدیره استقلال با او تماس گرفته و برای گذاشتن پست اینستاگرامی و انتقادی‌اش با او هماهنگ کرده؛ ادعایی که جنجال جدیدی آفرید.

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره استقلال بعد از این ادعا روی سایت رسمی باشگاه مصاحبه کرده و می‌گوید: «من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری‌جهرمی به واسطه ناراحت‌کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.»

به هر حال رابطه بین استقلالی‌ها و وزیر ارتباطات شکراب شده و هیچ طرفی هم حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.