وقتی زور هادی ساعی به محرومیت رسید!

مدیرفنی تیم‌ملی با وجود محرومیت یک ساله فینال لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرد

حضور هادی ساعی در فینال لیگ برتر تکواندو آن قدر عجیب بود که باعث قهر و استعفای مسئولان سازمان لیگ شد.

در روز بیست‌وششم دی ماه بعد از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر تکواندو، از سوی کمیته قضائی فدراسیون تکواندو اعلام شد که به دلیل رفتار مغایر با اخلاق حسنه و نظم عمومی و اظهارات خلاف واقع، هادی ساعی حق ورود و شرکت در مسابقات کشوری و لیگ را ندارد و از تمامی فعالیت‌ها در لیگ محروم است. ماجرا به درگیری هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تکواندو برمی‌گردد؛ جایی که ساعی معتقد بود نباید نام او از پشت بلندگوی سالن اعلام می‌شده و به همین خاطر چند سیلی به گوش مصطفی بابایی زد.

دبیر سازمان لیگ بعد از این اتفاق اعلام کرد: «ساعی به من سیلی زد. اصلا توقع نداشتم که ساعی این رفتار را انجام دهد. در کمیته قضائی فدراسیون تکواندو از ساعی شکایت کرده‌ام. او در برگه‌ای که امضا کرده است، از من حلالیت طلبیده که سیلی به صورت من زده است.»

در روز بیست‌وششم دی ماه بعد از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر تکواندو، از سوی کمیته قضائی فدراسیون تکواندو اعلام شد که به دلیل رفتار مغایر با اخلاق حسنه و نظم عمومی و اظهارات خلاف واقع، هادی ساعی حق ورود و شرکت در مسابقات کشوری و لیگ را ندارد و از تمامی فعالیت‌ها در لیگ محروم است.

هادی ساعی که بعد از این اتفاقات مورد انتقادات زیادی هم قرار گرفت و درظاهر حکم محرومیت را پذیرفت، اعتراض خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارایه کرد. اما اتفاقی که دیروز همه را متعجب کرد، حضور ساعی در جریان مرحله نهایی لیگ برتر بود! مدیرفنی تیم ملی تکواندو با وجود اعلام عمومی محرومیت یک ساله‌اش، باز هم در سالن بود و روی سکوها نظاره‌گر مسابقات شد. این اتفاق نه تنها تعجب رسانه‌ها را در پی داشت، بلکه باعث قهر و گویا استعفای دبیر سازمان لیگ هم شد. البته شنیده می‌شود حتی رئیس سازمان لیگ هم در اعتراض به حضور هادی ساعی در سالن مسابقات، قرار است استعفا کند.

در این خصوص مصطفی بابایی، دبیر سازمان لیگ گفته: «من در دیدار فینال اصلا در سالن حضور نداشتم و استعفای شفاهی به رئیس سازمان لیگ دادم. ما توقع نداشتیم در این ماجرا حمایت نشویم. زمانی که در مجموعه‌ای کار می‌کنید انتظار دارید از طرف مدیر آن مجموعه حمایت شوید. دیگر با این وضعیت کارکردن در این مجموعه معنایی ندارد درنهایت مزد زحمات‌مان را کامل گرفتیم. مگر امکان دارد یک ماه رأی صادر شود و در این فاصله رأی به حالت تعلیق دربیاید؟»

فدراسیون تکواندو اما اعتقاد دارد همه چیز به صورت قانونی انجام شده و هادی ساعی هم به علت اعتراض به حکمش اجازه حضور در سالن را داشته است. مجید نیری، دبیر فدراسیون تکواندو، در این باره می گوید: «هادی ساعی به رأی صادره از سوی کمیته قضائی اعتراض کرده و تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اعتراضش می‌تواند در سالن حاضر شود.»

این اتفاقات شائبه‌های زیادی را ایجاد کرده و برخی معتقدند حکم محرومیت هادی ساعی فرمالیته بوده و او امسال تا مرحله نهایی در لیگ حضور داشته و احتمالا با کاهش محرومیت یک ساله‌اش می‌تواند در لیگ برتر سال آینده نیز حضور داشته باشد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.