کیوسک؛ 21 فوریه

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در سایت روزنامه‌های جهان

موج از دست‌دادن‌ها ادامه دارد؛ قربانیان کرونا در آمریکا به 500 هزار نفر رسیده است.

 نیویورک تایمز

گزارش اصلی سایت روزنامه نیویورک‌تایمز دلنوشته‌های خانواده‌های آمریکایی است که عضوی را بر اثر کرونا از دست داده‌اند؛ فضاهای خالی در شهرها، رستوران‌ها، خانه‌ها، قلب‌ها و…  موج از دست‌دادن‌ها ادامه دارد و قربانیان کرونا در آمریکا به 500 هزار نفر رسیده است.

تقریبا یک سال از اولین مرگ رسمی بر اثر ویروس کرونا در ایالات متحده می‌گذرد و شمار تلفات به رقمی غیر قابل تصور نزدیک شده است. این در حالی است که هیچ کشور دیگری این تعداد مرگ‌ومیر را در همه‌گیری نداشته است.

گزارش دیگر این روزنامه به بحران‌های تازه ایالت تگزاس پرداخته است؛ طوفان‌های مداوم باعث خاموشی در اوکلاهما و می‌سی‌سی‌پی شده است. این خاموشی‌ها یک‌سوم تولید روغن آمریکا را متوقف و واکسیناسیون در 20 ایالت را مختل کرده است.

 

گاردین

 

عکس یک سایت گاردین به بحران میانمار پرداخته؛ شرکت فیس‌بوک صفحه اصلی سایت ارتش میانمار را تعطیل کرد؛ در حالی که هزاران نفر به کودتا اعتراض داشتند. محکومیت ارتش میانمار از سراسر جهان می‌آید و به دلیل ادامه حبس خانگی آنگ‌سان‌سوچی است.

«ممنوعیت ورزش خارج از خانه را پایان دهید» یک متخصص به نخست‌وزیر انگلیس توصیه کرده است در حالی که همه بزرگسالان برای ادامه محدودیت‌ها تا ماه جولای آماده می‌شوند.

 

وال استریت ژورنال

 

مشاغل یقه آبی ایالت‌های آمریکا رونق گرفته است. گزارش اصلی این روزنامه اقتصادی به مشاغلی مثل انبارداری، ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی و انبارداری اشاره کرده است که بسیار بیشتر از قبل از همه‌گیری رونق گرفته است؛ به طوری که برخی شرکت‌ها نمی‌توانند کارگران کافی برای این امور پیدا کنند.

عکس یک سایت این روزنامه کسب‌وکارهای بیرون‌آمده از طوفان را نشان داده و نوشته است: مشاغل هوستون از طوفان بیرون زده و کارهایشان را از سرگرفته‌اند. عواقب ناشی از سرمای شدید زمستان بسیاری از مشاغل را درگیر تعمیر لوله‌های شکسته و یافتن غذا و آب کرده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.