شرلوک هولمز دوباره در تلویزیون

بعد از «هیچکاک» نوبت «بندیکت کامبربچ» برای نجات دنیا در «۳۹ پله» رسید؛

در سریال «۳۹ گام» که نویسندگی آن را مارک ال. اسمیت، فیلمنامه‌نویس «برخاسته از گور» برعهده دارد، بندیکت کامبربچ، بازیگر شرلوک هولمز نقش‌آفرینی می‌کند

شهروند آنلاین: بندیکت کامبربچ در مینی‌سریال «۳۹ گام» جلوی دوربین می‌رود. به گزارش ددلاین، در سریال «۳۹ گام» که نویسندگی آن را مارک ال. اسمیت، فیلمنامه‌نویس «برخاسته از گور» برعهده دارد، بندیکت کامبربچ، بازیگر شرلوک هولمز نقش‌آفرینی می‌کند.

این مینی‌سریال با اقتباس از رمانی کلاسیک و به کارگردانی ادوارد برگر ساخته می‌شود. برگر پیش از این در سریال «پاتریک ملروز» با کامبربچ همکاری کرده و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی مینی‌سریال «عالیجناب» برای شبکه شوتایم بوده است.

این سریال با اقتباس از رمان جان بوچان به همین نام ساخته می‌شود که ‌سال ۱۹۳۵ نیز آلفرد هیچکاک با اقتباس از آن یک فیلم کلاسیک ساخته بود.

«۳۹ گام» یک سریال اکشن است که رمان نیمه اول قرن بیستم را به زمان امروز آورده است. قهرمان اصلی این سریال یک مرد عادی به نام ریچارد‌ هانای است که در یک توطئه جهانی گرفتار می‌شود و تنها اوست که می‌تواند نظم جهانی را دوباره به دنیا برگرداند.

کامبربچ از تهیه‌کنندگان این سریال هم خواهد بود. اسمیت و برگر هم به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در کنار سوفی گاردینر و کلیف رابرتز حضور خواهند داشت.

کامبربچ، سفیر مؤسسه پرینس تراست است. او حامی سازمان‌های کمک‌کننده به جوانان محروم از طریق هنر، ازجمله آد آرت، آنوز آفریقا و دراماتیک نید است. از ‌سال ۲۰۰۴ و حمایت او از استفان ‌هاوکینگ سفیر و از ‌سال ۲۰۱۵ حامی موسسه موتور نرون دیزیز بوده ‌است و در ‌سال ۲۰۱۴ چالش سطل یخ را برای موسسه انجام داد. او همچنین کمک مالی به سازمان ای‌ال‌اس انجام داده ‌است. کامبربچ همچنین در اهدای آثار هنری و جمع‌آوری کمک‌های مالی به سازمان‌های مختلف مانند بنیاد ویلو کورام شرکت داشته ‌است.

در سپتامبر ۲۰۱۵، کامبربچ طی سخنرانی‌ای پاسخ دولت بریتانیا درباره بحران مهاجرت را محکوم کرد. او همچنین در کمپین ویدیویی برای کمک به سازمان صندوق نجات کودکان در حمایت از پناهجویان کودک سوری، شرکت کرد. در زمان بازی در نمایش هملت، کامبربچ با سخنرانی‌هایی از مردم خواست برای حمایت از مهاجران سوری کمک کنند که در پایان، از طرف تماشاگران بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ پوند برای صندوق نجات کودکان جمع‌آوری شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.