مرد جنجالی، رئیس ابدی فوتبال تهران!

حبیب‌الله شیرازی برای چهارمین دوره متوالی به‌عنوان رئیس هیأت فوتبال استان تهران انتخاب شد

حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت، بار دیگر به‌عنوان رئیس انتخاب شد.

شهروند آنلاین: انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران پس از حدود دوسال تعویق، صبح امروز با اتفاقات عجیب و غریب برگزار شد. قبل از شروع انتخابات، هفت تن از نامزدهای این انتخابات به علت ایرادهای قانونی به نحوه برگزاری این انتخابات، از شرکت در انتخابات خودداری کرده و شکایت خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کردند.

با این حال در روز انتخابات هم چند تن دیگر انصراف خود را اعلام کردند تا در نهایت از بین حبیب‌الله شیرازی‌، نیما نکیسا، مهدی طحافچی، مهدی ملک‌آباد، محمد محمودی و اسماعیل گودرزی، رئیس جدید انتخاب شود.

در این انتخابات پنج کاندیدای نهایی حضور داشتند که شیرازی با 23 رأی از 44 رأی مأخوذه به ریاست هیأت فوتبال استان تهران رسید. در این رقابت نیما نکیسا 7 رأی کسب کرد، مهدی ملک‌آباد 12 رأی را به خود اختصاص داد و اسماعیل گودرزی هم صاحب 2 رأی شد.

نکته جالب اینکه حسین خبیری و حسین اخوت پیش از رأی‌گیری از کاندیداتوری انصراف دادند تا تعداد نفرات باقی‌مانده در انتخابات برای حضور در پست ریاست به پنج نفر کاهش پیدا کند.

شیرازی از سال 1387 ریاست هیأت فوتبال استان تهران را به عهده دارد و حالا برای چهارمین دوره متوالی ریاستش بر این هیأت فوتبال را ادامه خواهد داد. حالا ریاست او در هیأت فوتبال تهران 16ساله خواهد شد و با روندی که او در پیش گرفته، احتمالا ابدی خواهد شد!

گفتنی است؛ در دوره ریاست شیرازی درباره برگزاری مسابقات پایه استان تهران حرف و  حدیث‌های زیادی مطرح بوده و او هیچ‌گاه نتوانسته پاسخ شفافی به مسائل موجود بدهد. حالا اما همه انتظار دارند شیرازی در دوره جدید ریاستش روزهای بهتری را برای فوتبال پایتخت رقم بزند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.