یک‌نفر به داد علیرضا بیرانوند برسد!

دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی برای دومین بازی متوالی در ترکیب آنتورپ دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین را ترک کرد!

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی ایران در آنتورپ باعث شد تا توجهات به خط دروازه آنتورپ بیشتر شود اما او چندماه پرحاشیه را در پی داشت.

شهروندآنلاین: دو تیم آنتورپ و سنت ترویدن یکشنبه‌شب در مسابقه‌ای کسل‌کننده و بی‌حادثه که دو تیم در آن از نبودِ خلاقیت و میل به پیروزی رنج می‌بردند، به تساوی بدون گل دست یافتند؛ اما مهم‌ترین اتفاق این بازی خصوصا برای ما ایرانی‌ها به مصدومیت علیرضا بیرانوند برمی‌گشت.

در دقیقه 35 بازی علیرضا بیرانوند مجبور شد از زمین بازی بیرون رفته و جای خود در دروازه آنتورپ را به دی ولف بدهد. بیرانوند روی خروج خوبی که از دروازه داشت، با بازیکن حریف برخورد کرد و دچار مصدومیت شد. پش از گذشت نیم‌ساعت از زمان بازی، روی یک ضد حمله سریع فرصتی برای سنت ترویدن به وجود آمد و کافریز توانست خود را به دروازه آنتورپ برساند بیرانوند اما خودش را روی پاهای هافبک پیش‌تاخته سنت ترویدن انداخت و توانست دروازه را نجات دهد. نجاتی که عواقب تلخی برای دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در پی داشت.

بیرانوند پس از این برخورد ابتدا لنگ‌لنگان از زمین بلند شد اما تنها دقایقی بعد روی زمین نشست و مشخص شد که قادر به ادامه بازی نیست و توسط تیم پزشکی آنتورپ با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد. این دومین بازی پیاپی است که بیرانوند به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین می‌شود و دی ولف جای او را درون دروازه آنتورپ می‌گیرد. آنتورپ چهار شب قبل و در چارچوب دیدارهای دوررفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف رنجرز اسکاتلند رفت و علیرضا بیرانوند در این مسابقه در دقیقه ۷۷ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران پای راست تعویض شد.

پیش از بازی روز یکشنبه برابر سنت ترویدن مشخص نبود که بیرانوند درون دروازه خواهد ایستاد یا چند روزی را استراحت خواهد کرد، با توجه به مصدومیتی که شب قبل نصیب دروازه‌بان خوب کشورمان شد، حالا به نظر می‌رسد که استراحت‌دادن به او می‌توانست تصمیم عاقلانه‌تری باشد. هرچند مصدومیت جدید بیرانوند به نظر مشکلی متفاوت با مصدومیت او در دیدار برابر رنجرز به نظر می‌رسید، اما به هرحال اوضاع برای علیرضا خوب به نظر نمی‌رسد.

مصدومیت علیرضا و نگرانی هواداران آنتورپ

بیرانوند در این فصل در مجموع ۱۲ بازی برای آنتورپ انجام داده است (۲ بازی در لیگ اروپا و ۱۰ بازی در لیگ بلژیک). او از مجموع ۱۰۱۲ دقیقه بازی، ۱۵ گل دریافت کرده است که چهار گل در لیگ اروپا بوده.

از این‌رو مصدومیت بیرانوند خبر بسیار بدی برای هواداران آنتورپ است و این تیم احتمالا باید با دروازه‌بان سوم خود یعنی دی ولف به مصاف گلاسکو رنجرز برود اما روزنامه HLN بلژیک خبر امیدوارکننده‌ای را منتشر کرده است. این روزنامه اعلام کرد ژان بوتز دوران مصدومیت را پشت‌سر گذاشت و در تمرینات آنتورپ حاضر خواهد شد. به نوشته این روزنامه، احتمالا بیرانوند به مدت طولانی‌تری قادر به بازی نباشد و در صورت فراهم‌بودن شرایط، بوتز روز دوشنبه هفته بعد در لیگ بلژیک درون دروازه قرار می‌گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.