استقلالی‌ها به سیم آخر زدند؛ جست‌وجوی قهرمانی در بهارستان!

برای چندمین بار طی روزهای اخیر شاهد تجمع اعتراض‌آمیز هواداران استقلال بودیم؛ این بار مقابل مجلس شورای اسلامی

هواداران استقلال حسابی از وضعیت تیم‌شان ناراحت هستند و هر روز به یک جای شهر و یک سازمان پناه می‌برند.

همان‌طور که از روز دوشنبه تجمع حضور مقابل مجلس شورای اسلامی توسط هواداران استقلال برنامه‌ریزی شده بود، این اتفاق صبح روز سه‌شنبه با حضور تعداد زیادی از هواداران این باشگاه در مقابل خانه ملت رخ داد. درحالی‌که دوشنبه شب کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای از هواداران خواسته بود از تجمع مقابل مجلس خودداری کرده و آن را غیرقانونی نامیده بود، اما طرفداران استقلال با بی‌توجهی به بیانیه باشگاه، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه به‌شدت معترض بودند.

استقلالی‌ها در شعارهای خود علیه احمد مددی، مدیرعامل و اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره این باشگاه، خواهان جدایی آنها بودند. استقلالی‌ها همچنین با شعارهای مختلف به نوعی وزارت ورزش را مقصر ناکامی‌های چند سال اخیر استقلال معرفی کردند. در قسمتی از تجمع استقلالی‌ها، آنها علیه محمود فکری، سرمربی تیم نیز شعار دادند که این امر منجر به درگیری میان تعدادی از لیدرهای باشگاه با جمعیت حاضر در آنجا شد.

این تجمع و درگیری‌ها به حدی مورد توجه بود که خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی را دچار ترافیک شدید کرد و کاملا تحت تأثیر خود قرار داد. البته کسی هم پاسخگوی استقلالی‌ها نبود و آنها بار دیگر مثل تجمع برابر ساختمان باشگاه و وزارت ورزش دست خالی محل را ترک کردند. نکته‌ای که بیش از پیش باعث عصبانیت هواداران استقلال شد، نشان‌دادن عدد 6 از پنجره یکی از اتاق‌های مجلس شورای اسلامی بود؛ احتمالا توسط فردی که طرفدار پرسپولیس است.

با توجه به تغییرات مداوم در رأس کادرفنی و مدیریتی باشگاه استقلال در سال‌های اخیر به نظر نمی‌رسد بار دیگر تغییرات بتواند کمک‌حال این باشگاه باشد. هواداران استقلال که هفت، هشت سالی است رنگ‌وبوی قهرمانی در لیگ برتر را ندیده‌اند و در پایان نیم‌فصل اول هم از جایگاه تیم‌شان رضایت ندارند، هر طور شده می‌خواهند تغییرات مثبتی در تیم‌شان به وجود بیاید تا بلکه تیم محمود فکری در نیم‌فصل دوم به سوی قهرمانی گام بردارد.

غیبت مهدی قائدی در تمرینات این روزهای استقلال هم مزید بر علت شده تا هواداران خطر جدایی ستاره تیم خود را هم احساس کنند و نگران تضعیف بیشتر تیم خود در نیم‌فصل دوم باشند.

در این میان اما احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره مشکلات موجود در این باشگاه ارایه و سعی کرده اخبار خوبی در رابطه با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به هواداران بدهد: «متأسفانه همان اتفاقات قبلی دامان ما را گرفته است. به واسطه بدهی بازیکن بلغاری، نیکولای بودوروف که برای ما بازی چندانی هم نکرد و بازیکن باکیفیتی هم نبود، باید ۱۴۰ هزار یورو پرداخت کنیم. این قول را به هواداران می‌دهم تا قبل از ۲۸ اسفند ماه پنجره را باز کنیم و بازیکنان مدنظرمان را اگر به توافق برسیم، جذب کنیم. ما در استقلال چیزی کم نداریم و در هر پست حداقل دو بازیکن خوب و درجه یک داریم.»

او همچنین درخصوص وضعیت مهدی قائدی هم می‌افزاید: «مهدی قائدی پسر استقلال است و بیشترین پرداختی این دوره را به او داشتیم و ۶۷درصد پرداختی صورت گرفته است. در دوره قبلی رقم پرداختی بازیکنان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده بود، اما قاطعانه می‌گویم بازیکن مقصر نیست. مذاکره دوطرفه است و باید تلاش کنیم عقد قرارداد برد-برد باشد. متأسفانه رقم قرارداد برخی بازیکنان افزایش نامتعارف داشته است. به قائدی هم در آن دوره وعده‌هایی داده شده، اما به آن عمل نشد، البته تا سال ۱۴۰۲ با ما قرارداد دارد. تلاش می‌کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذی‌ربط بتوانیم قرارداد این بازیکن را ترمیم کنیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.