پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز ملی «مددکار اجتماعی»

مددکاران؛ همواره به عنوان سند زنده شیفتگان و پویندگان واقعی خدمت به خلق، حضوری سبز داشته و دارند

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تبریک روز ملی «مددکار اجتماعی» به همه خدمتگزاران عرصه پاک مددکاری در هلال‌احمر تأکید کرد: «بی‌شک تلاش‌های این قشر ایثارگر و خدوم، در وجدان پاک بشری سند افتخاری است که هلال‌احمر را سربلند کرده است.»

متن پیام تبریک دکتر کریم همتی به شرح زیر است:

«روز سیزدهم  ماه رجب، سالروز نمایشی از فتوت است که حیدر کرار، علی(ع) برای همه انسان‌های تاریخ به تصویر کشید. مولا علی(ع) به ما آموخت که انسانیت آمیخته با جوانمردی و شامل صفاتی همچون مهربانی، همدلی و ایثار است.

مددکاران؛ همواره به عنوان سند زنده شیفتگان و پویندگان واقعی خدمت به خلق، حضوری سبز داشته و دارند.  آنانی که معنا و مفهوم امید را در وجود خود پرورانده و یاری‌رسان همنوعان خود در عرصه‌های خطر و حادثه و رنج و محنت بوده‌اند.

هیچ‌گاه نمی‌توان آثار شفقت‌ها و دستگیری مددکاران را در جریان سال‌ها فعالیت عام‌المنفعه جمعیت هلال‌احمر برای مقابله با مشکلات و کاهش آلام دردمندان و افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه فراموش کرد. مددکارانی که با الهام از کردار و منش بزرگ مددکار عالم، حضرت امیرالمومنین علی(ع)، این روزها با دیدن خستگی و تنگی تنفس بیماران کرونا و رنج معیشت خانواده‌های متأثر از آن، با تلاشی مضاعف نسیم امید را به نفس خسته آنان هدیه می‌کنند و جز به شکرانه حق لب نمی‌گشایند.

اینک به پاس بزرگداشت «روز ملی مددکار اجتماعی» که به برکت و جلای میلاد مولود کعبه(ع) آذین بسته شده است، فرصت یافته‌ایم تا در رواق مهر و محبت، قدردان مهربانی‌ها و جانفشانی‌های مددکاران اجتماعی جمعیت هلال‌احمر در عرصه خدمات بشردوستانه و خداپسندانه باشیم. بر خود فرض می‌دانم این مناسبت خجسته را به همه خدمتگزاران عرصه پاک مددکاری در جمعیت هلال‌احمر تبریک عرض نمایم. بی‌شک تلاش‌های این قشر ایثارگر و خدوم، در وجدان پاک بشری سند افتخاری است که جمعیت هلال‌احمر را سربلند کرده است. با این امید که در راستای اهداف خیرخواهانه جمعیت هلال‌احمر، با احترام قلبی به شأن و منزلت همه انسان‌ها، روشنی‌بخش طریق همدلی و هم‌زبانی باشیم. از خدای منان برای همه مددکاران جمعیت هلال‌احمر طلب توفیق، سربلندی و سرافرازی داریم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.