شماره 10 استقلال در مسیر جدایی گام برمی‌دارد!

قائدی 10روزی است در تمرینات آبی‌پوشان حاضر نشده و هر روز شایعات جدیدی درباره وضعیتش به گوش می‌رسد

مهدی قائدی با توجه به پایین‌بودن سطح قراردادش نسبت به بقیه بازیکنان پایش را در یک کفش کرده که مدیران استقلال باید رقم قرارداد او را افزایش چشمگیری دهند.

حدود 10 روزی است که مهدی قائدی در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود و مدیران این باشگاه هم با شفافیت درباره وضعیت او صحبت نمی‌کنند. چیزی که مشخص شده مشکل شماره 10 استقلال که یکی از مهره‌های کلیدی محمود فکری هم به حساب می‌آید،‌ مالی است.

اگرچه طی روزهای گذشته رسانه‌ها به درخواست‌های قائدی از مدیران استقلال پرداخته‌اند، اما این بازیکن با استوری‌های عجولانه مطالب رسانه‌ها را رد کرده است. با اظهارات این بازیکن بعد از بازی با نساجی کاملا مشخص است قائدی چه درخواستی از مدیران استقلال دارد، اما ظاهرا این بازیکن جوان با مشورت برخی اطرافیان خود می‌خواهد بندی را به قراردادش اضافه کند که مدیرانش به هیچ‌عنوان راضی به گنجاندن آن در قرارداد او نیستند.

او که چندی پیش قرارداد بلندمدتی را با استقلال امضا کرده، حالا با توجه به بالارفتن میزان قرارداد بازیکنان و جایگاهی که در ترکیب استقلال دارد، درخواست افزایش مبلغ قراردادش را دارد. حتی این مسأله چند روز قبل از سوی مددی، مدیرعامل باشگاه هم تأیید شده بود، اما قائدی سعی می‌کند آن را تکذیب کند!

طبق اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، قرارداد مهدی قائدی با استقلال در این فصل 900میلیون تومان است که تا امروز 67درصد آن را از باشگاه دریافت کرده است. خبرگزاری فارس ادعا کرده در این بین وعده‌های مدیران قبلی که محقق نشده، باعث شده تا مدیران استقلال تصمیم بگیرند مبلغ 2میلیارد و 100میلیون تومان به قرارداد این بازیکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد او به 3میلیارد برسد. مسئولان استقلال تصمیم دارند از این رقم 500میلیون روز شنبه و 500میلیون دیگر هم چند روز دیگر به حساب قائدی واریز کنند تا او در تمرینات شرکت کند، اما قائدی تا امروز به هر 3 درخواست مدیران استقلال پاسخ منفی داده و مدیر برنامه‌هایش را به جلسه فرستاده است.

به نظر می‌رسد حالا اختلاف به بندهای دیگر قرارداد هم رسیده؛‌ در شرایطی که قائدی این قرارداد را قبلا امضا کرده و مشخص نیست چطور در اواسط فصل برای تغییر آن تلاش می‌کند. این بازیکن ریزنقش و خوش‌تکنیک که با توجه به عملکرد موفق خود در یکی، دوفصل اخیر پیشنهاداتی را دریافت کرده، از مدیران استقلال خواسته تا بندی برای فسخ هم در قراردادش جای دهند. گویا قائدی درخواست کرده این بند فسخ با پرداخت مبلغ 500هزار دلار گنجانده شود؛ درخواستی که با مخالفت مدیران استقلال همراه شده است.

در واقع با این روند قائدی از همین حالا به فکر جدایی از استقلال در پایان فصل افتاده و به نظر می‌رسد تا خواسته خود را عملی نکند، در تمرینات هم حاضر نخواهد شد. محمود فکری هم به خاطر نتایج تیمش در چندبازی اخیر شدیدا تحت‌فشار بوده و از مدیران استقلال خواسته تا هرچه زودتر قائدی را به تمرینات بازگردانند.

باید دید انتهای این ماجرا به کجا خواهد انجامید و آیا مهدی قائدی همچنان در مسیر جدایی از استقلال گام برمی‌دارد یا با دریافت پول بعد از تغییر مبلغ قراردادش به تمرینات بازخواهد گشت؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.