انفجار در کشتی اسراییلی در شرق تنگه هرمز

کشتی «هلیوس ری» در زمان وقوع حادثه با پرچم پاناما در دریای عمان حرکت می‌کرد

شرکت اطلاعات و امنیت دریایی «یوکی‌ام‌تی‌او» بریتانیا با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه تحقیقات در زمینه این انفجار در حال انجام است، به کشتی‌های منطقه توصیه کرده که «احتیاط» کنند

شهروند آنلاین: خبرگزاری فرانسه جمعه‌شب گزارش داد کشتی تجاری که در دریای عمان دچار سانحه شده بود، متعلق به یک شرکت اسراییلی است.
دو شرکت بین‌المللی فعال در زمینه اطلاعات و امنیت دریایی از انفجار در یک کشتی تجاری متعلق به یک شرکت اسراییلی که در آب‌های شرق تنگه هرمز در حال گذر بود، خبر دادند.پ

روزنامه اسراییلی هاآرتص به نقل از این منابع نوشت که دلیل و منشأ این انفجار که شامگاه پنجشنبه بیست‌وپنجم فوریه (هفتم اسفند) روی داد، مشخص نیست اما گزارش شده که به کشتی آسیبی نرسیده و خدمه آن نیز «در امان» هستند.

شرکت اطلاعات و امنیت دریایی «یوکی‌ام‌تی‌او» بریتانیا با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه تحقیقات در زمینه این انفجار در حال انجام است، به کشتی‌های منطقه توصیه کرده که «احتیاط» کنند.

این انفجار در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه پنجشنبه به وقت گرینویچ (۱۱ و ۴۰ دقیقه شب به وقت ایران) رخ داده است.

سخنگوی وزارت حمل‌ونقل اسراییل گفته هیچ اطلاعی در مورد حمله به کشتی اسراییلی در نزدیکی خلیج‌فارس ندارد. استامکو، شرکتی که مدیریت کشتی را به عهده دارد نیز، از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.