پاسخ‌های شهاب حسینی به اتهامات!

خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام

شهاب حسینی که در سال‌های اخیر با انتقادات و اعتراضات گوناگونی در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور مواجه بوده؛ با نوشتن متنی پر از گلایه از فضای مجازی خداحافظی کرد. او نوشت: نوشت: «وصلم، اما به حبل ‌الله، نه به آنجا که پندار شماست»… 

شهروند آنلاین: شهاب حسینی که چند روزی است فیلم جدیدش به نام «آن شب» به کارگردانی «کوروش اهری» اکران شده؛ در واکنش به حواشی و جنجال‌های روزهای اخیر درباره انتشار تصاویر واکسن زدنش در آمریکا و انتقادات و اعتراضاتی که در پی آن در فضای مجازی شکل گرفت، از اینستاگرام خداحافظی کرد. او در متن گلایه‌آمیزی که به بهانه خداحافظی از اینستاگرام منتشر کرد، نوشت: «وصلم، اما نه به آنجا که پندار شماست»…

خداحافظی شهاب

شهاب حسینی که در سال‌های اخیر با انتقادات و اعتراضات گوناگونی در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور مواجه بوده؛ با نوشتن متنی پر از گلایه از فضای مجازی خداحافظی کرد. او که بعد از اظهارات سال‌های اخیرش در جشنواره‌های سینمایی داخل و خارج از کشور و البته اعتراضات عجیبش به مسعود کیمیایی و دیگر هنرمندانی که سال گذشته در اعتراض به رخدادهای سیاسی جشنواره فجر را تحریم کرده بودند، کاربران فضای مجازی و مخاطبان سینمای ایران را به خود حساس کرده بود؛ بعد از انتشار تصاویر واکسن زدنش مجبور به تحمل هجمه شدیدی از سوی منتقدینش شد که بر این باور بودند شعارها و اعمال شهاب حسینی در سال‌های اخیر در راستای هم و البته در جانب مردم قرار نداشته‌اند.

پاسخ شهاب به انتقادات

شهاب حسینی که هفته گذشته گفته بود تزریق واکسن آمریکایی را کاملا تصادفی و به خواست دوست نزدیکش انجام داده؛ با اشاره به اینکه «متعلق به نسل فضای مجازی نیستم و ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را در فضای حقیقی تجربه کنم» در دلنوشته‌ای اینستاگرامی به شکل ضمنی به حواشی و انتقادات چند وقت اخیر به خصوص درباره تزریق واکسن آمریکایی پاسخ داد. او نوشت: «سنگی که طاقت ضربه‌های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد. می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟ در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم. و نیفتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان‌آفرین پیشکش کردند. بسیارند. بجویید، میابید. درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم. حبل ‌الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمی‌بینیم، مشکل از ماست. قدردان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر باعزت و عاقبت به‌خیر آرزو می‌کنم. اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست‌وهفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟ آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید، چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند وگرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم. قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا. غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری ‌ست در شان پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس. گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود».

فیلم وحشت و دلهره چند روزی است که فیلم«آن شب» به کارگردانی «کوروش اهری» و با هنرنمایی «شهاب حسینی» امروز اکران رسمی خود را در دو سرگروه «مگامال» و «هنر و تجربه» و در بیش از هفتاد سینمای ایران آغاز کرده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.