پای جادوگران به لیگ فوتبال زنان باز شد!‍

انتشار تصاویری از یک فرد مدعی جادوگری در لیگ برتر فوتبال زنان جنجال‌ساز شده است

در حالی که تصاویری از حضور فردی مدعی جادوگری در یک دیدار از لیگ برتر فوتبال زنان منتشر شده، اما ناظر مسابقه مذکور در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

جادوگری در فوتبال مسأله‌ای است که طی سال‌های گذشته بارها و به تناوب به آن اشاره شده است. این پدیده در فوتبال عمری حدود دو دهه دارد و متأسفانه هنوز هم هستند مربیانی مطیع و چشم و گوش بسته که به افرادی با ادعای رمالی در فوتبال اعتماد می‌کنند و برای فرار از مشکلات فنی، سراغ کسانی می‌روند که با دریافت مبالغ هنگفت به آنها وعده‌های پوچ می‌دهند.

در این شرایط افراد سودجوی زیادی هستند که خود را متخصص در امور انرژی‌درمانی می‌دانند و پای این افراد به فوتبال نیز باز شده است. تا الان اما این مسأله محدود به فوتبال مردان بود و حالا نشانه‌هایی از حضور جادوگران در فوتبال زنان دیده شده است.

بر اساس تصاویری که از دیدار سپاهان اصفهان و  شهرداری سیرجان در هفته دوم دور نهایی لیگ برتر زنان منتشر شده، فردی بالای تپه‌ مشرف به ورزشگاه صفائیه اصفهان ایستاده و پلاستیکی با محتویاتی که گفته می‌شود فضولات حیوانی است، در دست دارد تا با این اقدام نتیجه مسابقه را به سود یکی از دو تیم رقم بزند.

این فرد که پیش از این هم سابقه رمالی و جادوگری در فوتبال داشته و توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم محروم شده، ظاهرا این بار به فوتبال زنان ورود کرده است.

انتشار این تصاویر جنجال‌های زیادی ایجاد کرده است؛ با این حال ناظر مسابقه چنین موضوعی را رد می‌کند. الهه کاظمی، ناظر مسابقه سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان در این مورد گفت: «من ناظر بازی هستم، ناظر جادوگر نیستم. در جایگاه ناظر، جز ناظر و  فلیمبردار تیم‌ها کسی حضور ندارد. خبر ندارم و اولین بار است که از شما می‌شنوم.»

هر چند ناظر مسابقه در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند با رصد فیلم‌ها و تصاویر منتشرشده به ماجرا ورود کند. ضمن اینکه شناسایی این فرد به دلیل سابقه‌ای که در رمالی در فوتبال دارد، کار سختی نیست.

به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال نباید اجازه بدهند که برخی با عوام‌فریبی و خرافات فضای فوتبال زنان را ناسالم کنند و به آن ضربه بزنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.