علی کریمی: روز مهندس را به دوستان تبریک می‌گویم!

علی کریمی بعد از شکست در انتخابات فوتبال اعلام کرد دیگر فعالیتی در این عرصه نمی‌کند!

علی کریمی یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال 9 رأی به دست آورد و به دور دوم راه پیدا نکرد. او بعد از ترک سالن اجلاس سران حرف‌های مهمی را بر زبان آورد.

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به‌عنوان یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون در انتخابات فوتبال شرکت کرد و در پایان دور اول رأی‌گیری 9 رأی را به خود اختصاص داد و کنار رفت. او بلافاصله بعد از حذف خودش سالن را ترک کرد و در مواجهه با خبرنگاران حرف‌های مهمی را بر زبان آورد.

کریمی گفت: «خوشحالم حضور فوتبالی‌ها در انتخابات رقم خورد که ما این کار را کردیم، اما طبیعتا دیگر نشد. برای هاشمی و عزیزی خادم که به دور دوم رسیدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.»

اسطوره فوتبال ایران صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد. به این خاطر در انتخابات حاضر شدم که پس فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی‌ها مهیا شد، اما کسی نیامد. برای اینکه بهانه دست برخی‌ها نیفتد،‌ این کار را کردم، وگرنه از ابتدا مشخص بود.»

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با تشکر از افرادی که به او رأی دادند، بیان کرد: «از این 9 عزیز تشکر می‌کنم و خوشحالم در این انتخابات شرکت کردم. متوجه شدم 9 نفر در مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییرات اساسی کند. رؤسای بعدی هم این عزیزان را اذیت نکنند و رویه حرفه‌ای را دنبال کنند. همانطور که همه چنین انتظاری دارند.»

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا این انتخابات پاک است یا خیر، خاطرنشان کرد: «نمی‌دانم و این را به وجدان دوستان واگذار می‌کنم. رأی این افراد برای من قابل احترام است و هر کسی حق رأی داشت. اگر من هم حق رأی داشتم و جای آنها بودم، به کسی که دوست داشتم رأی می‌دادم. امیدوارم خیال رأی‌دهندگان راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشند.»

نامزد انتخابات ریاست فوتبال همچنین گفت: «مشخص نیست 9 نفری که به من رأی دادند، چه کسانی بودند اما خودتان دیدید چه اتفاقی افتاد.»

او درباره اینکه این انتخابات مهندسی شده بود،‌ گفت: «نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برا‌ی آنها آرزوی موفقیت کنم.»

کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا حاضر است به‌عنوان مربی به فوتبال بازگردد، گفت: «نیازی به من نیست. طبیعتا اگر نیاز باشد، این کار را انجام می‌دهم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.