2 هزار و 200 هیئت مذهبی ماسک دریافت می‌کنند

کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر برای توزیع ماسک در هیئت‌های مذهبی

رئیس جمعیت هلال احمر از کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین به جمعیت هلال احمر برای خرید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت‌ مذهبی شاخص در سراسر کشور خبر داد.

کریم همتی درباره آخرین کمک‌های صورت گرفته از سوی هموطنان در قالب پویش “نذر سلامت ” اظهار کرد: این پویش همزمان با ایام محرم آغاز شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #112*780* اهدا کنند.

خیرین و نیکوکاران می‌توانند مبالغ نقدی خود را برای شرکت در طرح “نذر سلامت” از طریق کد دستوری #112*780* اهدا کنند.

وی تصریح کرد: در همین زمینه، سازمان جوانان داوطلب هلال احمر اقدام به توزیع ماسک در هیئت‌ها در راستای تأمین امنیت سلامت عزاداران حسینی خواهند کرد.
همتی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز این پویش از ابتدای محرم، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در 2 هزار و 200 هیئت مذهبی شاخص در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: در این زمینه بالغ بر 10 هزار داوطلب و جوان در این پویش حضور دارند و در با کاور جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع ماسک در بین عزاداران حسینی می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر یادآور شد: از آغاز این پویش تا به امروز بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی خیرین و نیکوکاران در زمینه تأمین ماسک و اقلام بهداشتی اهدا شده است که این رقم صرف خرید اقلام مورد نظر شده و در بین هیئت‌های مذهبی توزیع شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.