نبرد اسطوره‌ای ماشین‌ها با آرنولد کارتونی!

تولید یک سریال انیمیشن به نام «ترمیناتور»

رسانه‌های سینمایی در یکی دو روز اخیر خبر از این داده‌اند که قرار است فیلم‌های پرطرفدار آرنولد انیمیشن شده و دوباره به اکران عمومی درآیند.

پولاد امین، شهروندآنلاین: آرنولد شوارتزنگر که یک زمانی بازیگر محبوب جوانان و تماشاگران ورزشکار بود و خانواده‌ها اغلب برای خشونت فیلم‌های آرنولد اجازه تماشای فیلم‌های او را به کودکان‌شان نمی‌دادند؛ به زودی در قالب کارتون به کودکان و نوجوانان عرضه خواهد شد. رسانه‌های سینمایی در یکی دو روز اخیر خبر از این داده‌اند که قرار است فیلم‌های پرطرفدار آرنولد انیمیشن شده و دوباره به اکران عمومی درآیند.

آرنولد کارتونی!

نشریه ورایتی نوشته که نتفلیکس که این روزها در دنیای سریال‌سازی حرف اول را می‌زند، سفارش ساخت سریال انیمیشن «ترمیناتور» را به تهیه‌کننده فیلم‌های آخر این مجموعه داده است. این پروژه البته هنوز اولین گام‌هایش را برمی‌دارد و بنابراین  فعلا جزئیاتی درباره ساخت انیمیشنی بر مبنای فیلم پربیننده «ترمیناتور» منتشر نشده است. تنها چیزی که تاکنون مشخص شده این است که نتفلیکس سفارش ساخت این سریال انیمیشن را به کمپانی اسکای‌دنس داده که تهیه‌کننده ۲ فیلم آخر «ترمیناتور» بود. این کمپانی فیلم‌های «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» و «ترمیناتور: جنسیس» را در سال‌های اخیر تهیه کرده است.

درباره سریال انیمیشن «ترمیناتور» در روزهای اخیر یک سری اطلاعات قطره‌چکانی منتشر شده است. مثلا اینکه «متسون تاملین» که یکی از دو نویسنده فیلمنامه فیلم «بتمن» بود، به عنوان مجری طرح و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه معرفی شده است.

نبرد اسطوره‌ای ماشین‌ها و آدم‌ها

ورایتی همچنین نوشته که سریال انیمیشن «ترمیناتور» با همکاری «پروداکشن آی.جی» تهیه خواهد شد که از سال ۲۰۱۸ به این سو با نتفلیکس قرارداد همکاری دارد و «روح در صدف»، «آ: آغاز» و «بهشت شرق» را برای این شرکت معظم ساخته است.

ظاهرا قرار است سریال انیمیشن «ترمیناتور» با سبک و سیاقی که از نظر بصری یادآور انیمه‌های ژاپنی باشد، تولید شود. «جان دردریان» معاون نتفلیکس در ژاپن گفته که «ترمیناتور» یکی از مشهورترین داستان‌های علمی-تخیلی است و این سریال باید این جهان را به شیوه‌ای کشف کند که پیش از این هرگز انجام نشده است. به گفته جان دردریان «این سریال انیمیشن یک تجربه فوق‌العاده جدید در فصل نبرد اسطوره‌ای بین ماشین‌ها و انسان‌ها خواهد بود».

سابقه تاریخی

فیلم‌های مجموعه «ترمیناتور» یکی از مجموعه فیلم‌های موفق در گیشه محسوب می‌شود و تاکنون ۶ فیلم این مجموعه بیش از ۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

گر چه سریال نتفلیکس اولین سریال انیمیشن ساخته‌شده از این فیلم در تاریخ خواهد بود اما قبلا از این فیلم برای تلویزیون اقتباس شده بود و درام اکشن «ترمیناتور: تاریخ سارا کانر» در ۲ فصل در شبکه فاکس روی آنتن رفت. در این سریال لنا هیدی در نقش سارا کانر بازی کرد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.