کف مطالبات

خوراک طیور و تخفیف عوارض اتوبان...

وحید میرزایی- متأسفانه یا خوشبختانه نرخ تولید خبر در کشور آن‌قدر بالاست که بعضا ما نمی‌توانیم همه آنها را پوشش دهیم و گاهی بعضی اخبار از دستمان در می‌روند. همین افزایش نرخ اخبار خود یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای مسئولان کشور در طی این سال‌ها بوده است. همین کشورهای به‌اصطلاح پیشرفته ته دستاوردشان ساخت ربات هوشمند و ارسال مریخ‌نورد به فضا بوده است. به ‌هرحال برای اینکه بتوانیم اتفاقات بیشتری را پوشش دهیم، در اینجا به یک خبر بسنده نکرده و به چند اتفاق و خبر که در هفته اخیر رخ داده است، می‌پردازیم:
– یکی از نمایندگان مجلس گفت: «حقوق کارگران به‌گونه‌ای باشد که ماهی دوبار گوشت بخورند.» متأسفانه این نماینده نفسش از جاهای خیلی ‌هات و گرمی بلند می‌شود. ماهی دوبار؟ چه خبر است؟ مگر مملکت سر گنج نشسته است که کارگر دوبار در ماه گوشت بخورد؟ این بود آرمان‌های ما؟ کجای دنیا مردم این‌قدر گوشت می‌خورند؟ خوشبختانه مسئولان با دلار ٤٢٠٠ تومانی کالاهای اساسی مانند گندم و خوراک طیور و روغن را وارد کرده‌اند و مردم می‌توانند لای نان، روغن و خوراک طیور و گندم بمالند و بخورند. بهتر است نمایندگان مراقب صحبت‌های خود باشند تا توقع بیجا در مردم ایجاد نکنند.
– با دستور رئیس‌جمهوری عوارض عبور از بزرگراه جدید غدیر برای سه‌ماه ٢٥‌درصد کاهش یافت. حالا مدام بگویید مسئولان به فکر مردم نیستند؟ یعنی این دوستان اگر دست عسل مالی‌شان را تا آرنج در حلق ما مردم کنند، باز هم با آرواره‌هایمان دستان مبارکشان را گاز می‌گیریم. دیگر ما مردم جز تخفیف ٢٥‌درصدی عوارض اتوبان غدیر چه می‌خواهیم؟ از فردا مردم سراسر کشور می‌توانند در هر کجای کشور هستند، صبح با نشاط از خواب بیدار شوند و برای رفتن به سر کار مسیرشان را کج کرده و به سمت اتوبان غدیر بروند. در آنجا با عبور از آسفالت نو و تخفیف ٢٥‌درصدی عوارض، بهجت مسئولان را با گوشت و پوست خود درک کنند و به اوج لذت برسند.
– سخنگوی ستاد کرونا گفت: «امیدواریم تا پایان ‌سال ١٤٠٠، 50‌میلیون ایرانی را واکسینه کنیم.» باید گفت امید چیز خوبی است. پدر زرگ ما هم در 105سالگی هرگاه خطایی مرتکب می‌شد، می‌گفت: «تا پنج‌سال دیگه ان‌شاءالله درستش می‌کنم. اینا همش تجربه است.» ناگفته نماند تجربه هم چیز خوبی است.
– آقای محسن رضایی گفت: «قبل از انتخابات سروکله برخی پیدا می‌شود و نمی‌گذارند نیروهای باتجربه وارد شوند.» هیچی همین. صحبت خاصی نیست. شما را تا ستون شهرونگی دیگر به خدای بزرگ می‌سپاریم. شاد و پیروز باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.