توقف استقلال در رفسنجان؛ فکری زیر تیغ

استقلال در ادامه روند ناامیدکننده خود مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید

اعتراض‌های تند و شوکی که به محمود فکری وارد شد هم تغییر روند استقلال در آغاز نیم‌فصل را در پی نداشت تا آبی‌پوشان بیش از پیش از صدر جدول دور شوند.

مس رفسنجان در نخستین سال حضور در لیگ‌برتر، نیم‌فصل اول را با موفقیت پشت‌سر گذاشت و توانست 22 امتیاز کسب کند و در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد ولی آنها برای ادامه این روند و شروع موفقیت‌آمیز دور برگشت امیدوار به برتری خانگی و جبران باخت قبلی مقابل استقلال بودند، اما در روزی که یک گل حساب‌شده توسط مسیح زاهدی زدند و نمایش خوبی ارایه دادند، در نیمه دوم روی یک گل به خودی دروازه‌شان را باز شده دیدند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد و استقلال با ادامه روند نه‌چندان خوب خود تنها به یک امتیاز دست یابد.

محمود فکری که در هفته‌های اخیر شدیدا به خاطر عقب‌افتادن از صدر جدول تحت فشار بود، می‌دانست باید در نیم‌فصل دوم نتایج بسیار بهتری را برای تیمش رقم بزند. در روزی که رشید مظاهری به خاطر مصدومیت استقلال را همراهی نمی‌کرد، آبی‌ها دو امتیاز دیگر را هم از دست دادند تا فکری بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.

کسب تساوی در نخستین بازی نیم‌فصل خوشایند تماشاگران استقلال نبود؛ هواداران این تیم در انتظار برتری مقابل مس بودند تا شرایط‌شان را بهتر ببینند ولی توقف در رفسنجان موجب شد تا فضای مجازی دوباره علیه این تیم شود و محمود فکری و بازیکنان مورد انتقاد قرار بگیرند.

حالا باید دید استقلال در ادامه فصل چه روندی را در پیش خواهد گرفت؛ در شرایطی که آبی‌ها هر روز بیشتر از دیروز از صدر جدول و هدف‌شان که قهرمانی بود، دورتر می‌شوند. مدیران استقلال هم که به تازگی حمایت خود را از محمود فکری اعلام کردند، بیش از قبل تحت فشار قرار دارند تا تغییری در کادرفنی ایجاد کنند.

البته بعید است با این یک بازی تغییری در روند تصمیم‌گیری‌ها ایجاد شود و شاید تا رسیدن تعطیلی دوباره لیگ به محمود فکری مهلت داده شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.