آوار مشکلات روی تیم خصوصی لیگ برتر!

شهرخودرو به عنوان یکی از تیم‌های خصوصی لیگ برتر با مشکلات مالی پرتعدادی دست‌وپنجه نرم می‌کند

شهرخودروی مشهد این روزها با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ تیم تحت هدایت مهدی رحمتی حتی پول برای دادن تست کرونا هم ندارد!

شهرخودروی مشهد طی دو سه سال گذشته زیر نظر فرهاد حمیداوی کار خود را در لیگ برتر جلو برد و حتی موفق شد به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز برسد. حمیداوی حدود دو سال قبل امتیاز تیم ورشکسته پدیده مشهد را خرید و با تغییر نام آن به شهرخودرو سعی بر احیای نماینده مشهد کرد.

او خدمات ارزنده‌ای را هم به فوتبال خراسان ارایه کرد اما حالا با بحران‌های مالی که برای مجموعه شهرخودرو پیش آمده تیم فوتبال آنها نیز به مشکل خورده است.

طی روزهای گذشته شایعاتی درباره بازداشت حمیداوی هم مطرح شده بود اما حضور مالک باشگاه در مجمع فدراسیون فوتبال، این موضوع را از بین برد. از طرف دیگر اما حمیداوی به خاطر مشکلات مالی و اداری مجموعه بزرگ‌ترش نمی‌تواند در تیم فوتبال خود هزینه کند و کار به جایی رسیده که باشگاه مشهدی در تأمین هزینه‌های روزانه‌اش هم مشکل دارد.

قبل از بازی شهرخودرو و ماشین‌سازی تبریز، آزمایشگاهی که اعضای تیم مشهدی در آن تست کرونا داده بودند، به خاطر عدم تسویه حساب مالی جواب تست‌ها را به باشگاه نمی‌داد و همین موضوع باعث شده بود تا ناظر مسابقه اجازه بازی به شهرخودرو را ندهد. از این رو مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو مجبور شد شخصا هزینه تست‌های کرونا را بپردازد. حالا اما مشکلات شهرخودرو فراتر رفته و اتفاقات جدیدی هم برای این تیم رخ داده است.

در یکی از این اقدامات عجیب، آستان قدس رضوی علیه شهرخودرو موضع گرفته و خواهان دریافت پولش بابت ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد شده است. این آستان با ارسال نامه به باشگاه شهرخودروی خراسان اعلام کرد در صورت عدم پرداخت بدهی دیگر به این باشگاه خدماتی ارایه نخواهد کرد. مبلغ بدهی شهرخودرو به آستان قدس رضوی حدود 500 میلیون تومان است که تا روز پنجشنبه باید پرداخت شود. این در حالی است که شهرخودرو روز شنبه هفته آینده در مشهد میزبان پیکان تهران است و مشخص نیست در صورت عدم پرداخت بدهی، بازی مذکور در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود.

از سوی دیگر ساختمان باشگاه شهرخودرو نیز در مشهد تخلیه شده است. به دلیل عدم پرداخت به موقع اجاره، مالک ساختمان این باشگاه، مسئولان نماینده لیگ برتر در مشهد را تهدید کرد که باید این ملک را تخلیه کنند. ساختمان باشگاه شهرخودرو واقع در بلوار ملک‌آباد مشهد  ظهر امروز تخلیه شده و قرار است مسئولان این باشگاه وسایل آن را به محلی دیگر منتقل کنند.

مطالبات اعضای کادرفنی و بازیکنان شهرخودرو نیز مدت‌هاست معوق شده و حالا مشخص نیست چه بلایی سر یکی از تیم‌های خصوصی لیگ برتر خواهد آمد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.