فرهاد مجیدی دوباره روی نیمکت استقلال

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی 2.5 ساله هدایت استقلال را برعهده گرفت

فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال برای سومین بار به عنوان سرمربی به جمع این تیم بازگشت.

شهروندآنلاین: فرهاد مجیدی که بعد از پایان لیگ قهرمانان در فصل گذشته از سمت هدایت این تیم کنار رفته بود، بعد از برکناری محمود فکری اکنون طی توافق مجدد با مدیران این تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

مجیدی در دوره مربیگری وینفرد شفر در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت. او در پایان لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته بعد از حذف در مرحله یک هشتم، در فرودگاه با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و به کارش در این تیم خاتمه داد.

اکنون در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزده دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی به مدت دو‌ونیم سال قرارداد خود به عنوان سرمربی جدید استقلال را به امضا رساند.

شماره هفت سابق استقلال که در فصل گذشته تیمش را به فینال جام حذفی رسانده و دچار اختلافاتی با مجموعه مدیریتی شده بود، در نهایت تصمیم گرفت از سمت خود کنار برود. او اکنون بار دیگر برای سومین بار هدایت این تیم را عهده‌دار شده و گمانه‌زنی درباره دستیاران او ادامه دارد.

در دوره قبلی مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور به عنوان دستیاران او کار را دنبال می‌کردند و سعید رمضانی نیز سرپرستی تیم را برعهده داشت. اکنون باید دید او در دوره جدید همکاری خود در این باشگاه، چه کسانی را به عنوان اعضای کادرفنی معرفی خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.