قتل پدر توسط مادر و پسر

آنها پس از درگیری خانوادگی مقتول را بیهوش کرده و به قتل رساندند

زن جوان که با نقشه از پیش تعیین شده، همسرش را به قتل رسانده بود از سوی پلیس گنبد کاووس دستگیر شد. این زن پس از درگیری با شوهرش او را بیهوش کرد و به قتل رساند.

۲۵ آذرماه سال جاری کشف جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد. با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته است. این موضوع ذهن مأموران را به سمت به قتل رساندن وی توسط همسر و یا اعضاء خانواده هدایت کرد.

با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت شد. او در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد. با این حال با توجه به تناقض گویی‌های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

زن جوان در اعترافات خود گفت: «چند سالی بود که با همسرم اختلاف خانوادگی داشتم. طبق معمول در شب حادثه با همسرم درگیر شدم. پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب‌آور را به او داده و او را بی‌هوش کردم. پس از بی‌هوش کردن همسرم او را به قتل رساندم. بعد هم با همدستی فرزند خانواده با خودرو جسد را به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها کردیم.»

فرزند خانواده پسر ۱۹ ساله که در تحقیقات تکمیلی در مواجهه با ادله پلیس به طراحی و اجرای نقشه مادرش اعتراف کرد. وی درباره جزئیات این قتل گفت: «به دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید، مادرم این نقشه شوم را طراحی کرد. ما قرص‌های خواب‌آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم. پس از به قتل رساندن پدر اعلام مفقودی‌اش را به پلیس اعلام کردیم.»

سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اعلام این خبر گفت: «قاتل و همدستش به مرجع قضائی معرفی شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.