پایان 29‌سال جدایی مادر و پسر

این پسر زمانی که نوزاد بود از مادرش جدا ماند

پسر جوانی که در نوزادی از مادرش جدا شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت توانست مادرش را پیدا کند. او 29‌سال از مادرش دور مانده بود و درنهایت این دیدار در پلیس آگاهی برای اولین بار اتفاق افتاد.

11 بهمن امسال پسر جوانی به اداره ۴ پلیس آگاهی پایتخت رفت و درخواست کرد تا مادرش را که از دوران خردسالی ندیده بود، برای او پیدا کنند.

با درخواست مرد جوان، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. بررسی‌ها در این خصوص آغاز شد و تیم تجسس به بررسی این موضوع پرداختند. درنهایت با هماهنگی‌های قضائی، در مدت ۴ روز ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، مادر گمشده را پیدا کنند.

پایان ۲۹‌سال جدایی

پسر ۳۰ ساله ساکن ترکیه است. اضطراب و انتطار در چشم‌هایش دیده می‌شود. او دقایقی قبل از دیدار با مادرش دراین‌باره به «شهروند» گفت: «حدود یک سالم بود که پدرومادرم از هم جدا شدند. بعد از آن پدرم به خاطر کارش کشور را ترک کرد. مادر هم بعد از جدایی ازدواج مجدد کرد. این شد که من از مادرم جدا شدم. چون آن زمان شیرخواره بودم، حضور ذهنی از مادرم نداشتم، اما این سال‌های اخیر تمام ذهنم را دیدن مادرم مشغول کرده بود. با خودم می‌گفتم شاید مردم و نتوانستم مادرم را ببینم. برای همین خیلی دلم می‌خواست مادرم را پیدا کنم. در این سال‌ها حسرت دیدارش را داشتم. همیشه خواب او را می‌دیدم. آرزو داشتم پیش از مردنم مادرم را ببینم. تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتم خیلی جدی این موضوع را پیگیری کنم. برای همین به پلیس مراجعه کردم و آنها نیز خیلی زود مادرم را پیدا کردند.»

او درخصوص حسی که نسبت به مادرش دارد، گفت: «حسم را نمی‌توانم بیان کنم. شاید بعضی‌ها بگویند تنفر، اما هیچ‌کسی نمی‌تواند به مادرش حس تنفر داشته باشد. به او حق می‌دهم و قضاوتش نمی‌کنم. فقط یک سوال دارم که گناه من چه بود؟ من شرایط سختی را در این مدت گذراندم. از ۶ سالگی در کارگاه کیف نخ‌زنی می‌کردم.»

دیدار مادر

در ادامه پسر جوان وارد اتاق رئیس اداره ۴ پلیس آگاهی پایتخت شد و مادرش را در آغوش گرفت.‌ زن میانسال با دیدن پسرش شروع به گریه کرد. او در میان اشک‌هایش می‌گفت: «چند‌سال قبل از طریق فیس‌بوک پسر کوچکم، فیس بوکت را پیدا کردیم و پیام دادیم، اما موفق نشدیم پیدایت کنیم.»

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: «با تلاش کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت، مادر و پسری پس از ۲۹‌سال باهم دیدار داشتند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.