ساعت 20 تعطیل کنید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: با هرگونه فعالیت صنوف در خارج از این ساعات برخورد خواهد شد

شهروندآنلاین- واحدهای صنفی تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند. به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ ساعت کار صنوف تغییر نکرده و همان ساعتی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های آن اعلام شده بود، همچنان پابرجاست.

سردار حسین رحیمی از گزارش‌هایی خبر می‌دهد که از فعالیت برخی واحدهای صنفی تا ساعات پایانی شب می‌گویند. «کار پلیس در نظارت، اعمال قانون و تعطیلی نیز ساعت ۲۱ آغاز شده و به صنوف متخلف تذکر و هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.» به گفته او، خوشبختانه اغلب صنوف همکاری خوبی با پلیس و اجرای مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا دارند. «ما پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است، بنابراین کماکان محدودیت‌ها به شکل قبل پابرجاست.»

سردار رحیمی به صنوف پیشنهاد می‌دهد ساعات فعالیت خود را از صبح، کمی زودتر آغاز کنند تا شهروندان نیز بتوانند در تراکم جمعیت کمتر و زمان بیشتری برای خرید مراجعه کنند. «ترافیک پایتخت به‌خصوص در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده که بخشی از آن ناشی از خریدهای شب عید و تحرکات مردم برای آماده‌شدن برای شب عید است.»

هرچند او بخشی از این ترافیک را مربوط به شهروندان می‌داند که در ساعات پایانی نزدیک به ساعت ۲۱ تازه از محل کار خود خارج می‌شوند و همین باعث می‌شود تا در ترافیک بمانند. «ترافیک در تهران به‌طور متوسط ۲۰ تا ۳۰درصد افزایش پیدا کرده است. مأموران پلیس حضور دارند و در آماده‌باش هستند اما حجم ترافیک بالاست. از مردم می‌خواهم که با پلیس همکاری داشته باشند و مراعات کنند و ترددهای غیرضروری را کاهش دهند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.