پرسپولیس در عدد 6 متوقف شد!

شاگردان گل‌محمدی بعد از 6 برد متوالی بالاخره در آبادان متوقف شدند

در روزی که صنعت نفت صدرنشین جدول را متوقف کرد، سپاهان خودش را با پرسپولیس هم‌امتیاز کرد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 15 شنبه به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. با اینکه شاگردان گل‌محمدی در 6 بازی اخیر خود موفق به پیروزی شده بودند و صدر جدول را تصاحب کردند، تیمی که در 5 بازی اخیرش بردی به دست نیاورده بود و از صدر دور شده بود، آنها را متوقف کرد.

این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز درحالی برگزار شد که پرسپولیس سعید آقایی را در فهرست خود نداشت و همچنین مهدی ترابی نیز اجازه بازی پیدا نکرده، اما صنعت نفت با توجه به بازشدن پنجره‌اش از تمام بازیکنان خود استفاده می‌کرد. پرسپولیسی‌ها تا لحظات آخر تلاش کردند که مهدی ترابی را به این بازی برسانند اما در نهایت کارت بازی او از سوی فدراسیون فوتبال صادر نشد.

با توجه به شرایط سخت کرونایی در آبادان، بازی پرسپولیس و صنعت نفت بدون حضور خبرنگاران برگزار شد که این نکته از جمله اتفاقات منحصر‌به‌فرد این دیدار به شمار می‌رفت.

پرسپولیس که می‌توانست با پیروزی در این مسابقه فاصله خود با سپاهان را در صدر جدول حفظ کند، به خاطر تساوی در آبادان و برتری پرگل زردپوشان اصفهانی در اراک، حالا سپاهان را به‌عنوان تیمی که در یک‌قدمی‌شان است، پایین‌تر از خود می‌بینند. شاگردان نویدکیا در ادامه روند رو به رشد خود آلومینیوم اراک را درهم کوبیدند تا با این سه امتیاز، با پرسپولیس هم‌امتیاز شده و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم بایستند.

در دیگر بازی‌های هفته هفدهم گل‌گهر سیرجان بازهم نتوانست در یک بازی خانگی به پیروزی برسد و مقابل مس رفسنجان که دیگر تیم تازه وارد لیگ‌برتر محسوب می‌شود، متوقف شد. سایپا و نفت مسجدسلیمان هم یکی دیگر از بازی‌های بدون گل هفته را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

پیکان بعد از برد شیرینی که مقابل نفت آبادان به دست آورد، این هفته در مشهد مقابل شهرخودرو دو بر صفر شکست را پذیرا شد تا نتواند خودش را به نیمه بالایی جدول برساند.

با وجود گذشت 17 هفته از لیگ بیستم همچنان امتیازات تیم‌ها در بالا و میانه جدول بسیار نزدیک است و با یک برد و باخت جایگاه تیم‌ها چند پله تغییر می‌کند. این باعث جذابیت و غیرقابل پیش‌بینی‌شدن مسابقات شده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.