این بار خبری از پناهندگی نبود!

با وجود انتشار اخباری مبنی بر پناهنده‌شدن یک جودوکار دیگر، او این خبر را تکذیب کرد

جودوی ایران با وجود اعلام رأی دادگاه CAS همچنان روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند و بازهم اخباری مبنی بر پناهندگی یک ورزشکار دیگر شنیده می‌شود.

در حالی که هنوز جودوی ایران روزهای پرتنشی را به خاطر ماجرای تعلیق و رأی دادگاه CAS تجربه می‌کند، دیروز برخی رسانه‌ها ادعا کردند یکی دیگر از جودوکاران ایرانی، کشور را ترک کرده و به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده شده است. در این خبر پیش‌بینی شده بود که احتمالا تا ساعاتی دیگر فدراسیون جودو بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر خواهد کرد.

این شایعه هم با توجه به سابقه پناهنده‌شدن نفراتی همچون سعید ملایی، آرش آقایی، محمد رشنونژاد، وحید سرلک و احسان رجبی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. خبر حمله قلبی آرش میراسماعیلی و بستری‌شدن او در بیمارستان هم به جو متشنج جودوی ایران اضافه کرد.

با اینکه خبر بستری‌شدن رئیس فدراسیون در بیمارستان نگران‌کننده بود، اما محمد محمدی بریمانلو، ملی‌پوش جودو برخی اخبار درمورد پناهنده‌شدنش را رد کرده و می‌گوید: «برای مسافرت چند روزه به کشور ازبکستان آمدم تا از این فرصت استفاده و مسابقات گرنداسلم تاشکند را از نزدیک تماشا کنم. خوشبختانه مسابقات هم مانند گذشته در شرایط خیلی خوبی برگزار می‌شود. هر خبری که درمورد پناهندگی من منتشرشده کذب است، چون ویزای توریستی و یک هفته‌ای داشتم. می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم تا مسابقات را از نزدیک تماشا کنم.»

به نظر می‌رسد این‌بار برخلاف دفعات قبلی که اخبار مربوط به پناهنده‌شدن جودوکاران درست از آب درمی‌آمد، موضوع حاشیه‌ای پیرامون جودو تکذیب شده، اما باید دید ماجرای رفع تعلیق این فدراسیون در آینده به کجا خواهد انجامید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.