وقتی اعتراض جادوگر جدی گرفته نشد!

معاون وزیر ورزش به شکلی تند و عجیب به اعتراضات علی کریمی درباره انتخابات فوتبال پاسخ داد

مهدی علی‌نژاد که از سوی علی کریمی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفته صحبت‌های جادوگر را جدی نمی‌گیرد.

علی کریمی که بعد از گرفتن 9 رأی از مجمع فدراسیون فوتبال، با تشویق حضار سالن را ترک کرد، بعد از انتخابات روز مهندس را به مسئولان تبریک گفت! علی‌نژاد هم که به‌عنوان نماینده وزارت ورزش در انتخابات حاضر شده بود و رأیی هم نداشت، در واکنش به این ادعای کریمی خودش را پزشک دانست و از این اتهام مبرا ساخت. جادوگر فوتبال هم به سبک سال‌های اخیر خود در استوری صفحه اینستاگرامش علی‌نژاد را به باد انتقاد گرفت.

حالا بعد از گذشت چند روز معاون وزیر ورزش پاسخ علی کریمی را به شکل تند و عجیبی داده و می‌گوید: «انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از بهترین انتخابات این فدراسیون بود. از یک‌سو اعضای مجمع زیاد شدند و این تکثر باعث ایجاد رقابت نزدیک شد. ما باید به رأی اعضای مجمع احترام بگذاریم. در هر انتخاباتی پیروزی و شکست هست و باید ادب پیروزی و هم شکست را داشته باشیم. وزارت ورزش تمام تلاشش را کرد این انتخابات بدون حرف و حدیث برگزار شود. اگر کسی هم در پایان به خاطر تعداد آرا ناراحت شد، ما آن را جدی نمی‌گیریم.»

اینکه معاون وزیر ورزش اعلام کرده صحبت‌های علی کریمی و انتقادهایش را جدی نمی‌گیرد، احتمالا باعث خواهد شد بعد از مهدی تاج و دیگر یارانش در فدراسیون فوتبال، این‌بار علی‌نژاد به سوژه‌ای برای حمله‌های متوالی مجازی جادوگر تبدیل شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.