تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

هشدار وزیر دفاع به اسراییل

وزیر دفاع گفت: صهیونیست‌ها بدانند که اگر غلط اضافه کنند، با اشاره فرماندهی معظم کل قوا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

شهروند آنلاین: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی‌اکبر که صبح امروز در مرکز همایش‌های امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: «جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین(ع) حضرت علی‌اکبر(ع) است. الگوی ماندگار برای همه نسل‌ها.»

به گزارش مهر، امیر حاتمی ادامه داد: »در دنیای امروز قدرت در جهانِ حاکم جز زبان زور نمی‌فهمد و اگر کسی قدرت نداشته باشد، در ضعف خواهد ماند.»

وزیر دفاع گفت: «امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی از همه ابعاد مختلف قدرت برخوردار است که از آن جمله می‌توان به قدرت منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت اشاره کرد. گروه‌های مقاومتی که نتیجه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.»

او با اشاره به شکست‌های پی درپی رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «هیچ کسی در منطقه رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهد و آنها مجبور شده‌اند دور خود دیوار بکشند. البته آنها از سر استیصال گاهی ایران قدرتمند را تهدید می‌کنند اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند آنها در حد و اندازه ما نیستند و اگر غلط زیادی از آنها سر بزند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.»

امیر حاتمی گفت: «آنها می‌دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلط اضافه کنند، با اشاره فرماندهی معظم کل قوا این طرح اجرایی می‌شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.