بدنسازانی که در تلویزیون شطرنجی شدند!

اقدام صداوسیما در شطرنجی کردن بدن ورزشکاران پرورش اندام با واکنش‌های زیادی همراه شده است

برخی به انتقاد از اقدام صداوسیما مبنی بر شطرنجی کردن بدن ورزشکاران پرورش اندام پرداختند و برخی دیگر هم معتقد بودند نباید همین تصاویر هم پخش می‌شد.

مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش روزهای 14 و 15 اسفندماه با حضور نزدیک به 600 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد. اتفاق ویژه این دوره از مسابقات پخش زنده رقابت‌ها از صفحه اینستاگرام فدراسیون بدنسازی بود که با استقبال جالب مخاطبان این رشته نیز همراه شد. از سوی دیگر برای نخستین بار تعدادی از مسئولان رده بالای وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و حتی امام جمعه جزیره کیش این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

با توجه به اینکه ورزشکاران در این رشته پوشش خاصی ندارند، صداوسیما تقریبا تاکنون به این رشته نپرداخته است، اما این بار اخبار ورزشی شبکه سه سیما یک گزارش از این مسابقات را روی آنتن برد. در این گزارش تصاویری از استیج مسابقات پخش شد که بدن ورزشکاران با توجه به برخی محدودیت ها شطرنجی شده بود!

این اقدام با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد و برخی به انتقاد از اقدام صداوسیما مبنی بر شطرنجی کردن بدن ورزشکاران پرورش اندام پرداختند و برخی دیگر هم معتقد بودند نباید همین تصاویر هم پخش می‌شد.

به هر حال چیزی که مشخص است صداوسیما هیچ وقت نمی تواند پرورش اندام را در تلویزیون پوشش کاملی دهد؛ اگرچه مسئولان فدراسیون به فکر راهکاری برای همکاری هر چه بیشتر با صداوسیما هستند.

بعد از این مسابقات طرحی در نظر گرفته شده که ورزشکاران حداقل با لباس در مراسم اهدای مدال حاضر شوند تا هم کار برای حضور مسئولان روی استیج راحت تر شود و هم صداوسیما راحت‌تر کار خود را پیگیری کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.