صدای بلند اعتراض طلبکاران از پنجره باز پرسپولیس

مشخص نیست چطور مجوز جذب بازیکن برای پرسپولیس با وجود بدهی سنگین صادر شده است

بعد از اعلام خبر بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، صدای طلبکاران پرتعداد این باشگاه در رسانه‌ها به گوش می‌رسد.

پس از نهایی‌شدن قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی پرسپولیس، در نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد: «در 24 ساعت گذشته هواداران با پیام‌های پرمهرشان به‌خصوص دربحث پنجره بسته و همچنین با کمپین‌هایی که برگزار کردند، انرژی زیادی به ما دادند؛ خوشحالیم در این باشگاه کار می‌کنیم. از فدراسیون تشکر می‌کنیم که سختگیری کردند تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره باز شود و امیدواریم این سختگیری را درمورد بقیه تیم‌ها هم داشته باشند.»

خبر بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس شاید بهترین خبر برای هواداران این تیم بود که در بازی قبل هم انتظار رونمایی از خرید جدید تیم‌شان یعنی مهدی ترابی را می‌کشیدند، اما این بازیکن از روی سکو شاهد تساوی بدون گل شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل صنعت نفت آبادان بود.

حالا پرسپولیس دقیقا در نقطه‌ای که ضعف داشت، دو بازیکن سطح بالا و شاخص جذب کرده و به دنبال بالابردن آمار گلزنی خود با مهدی ترابی و شهریار مغانلو است، اما جالب است بدانید بعد از اعلام این خبر خوش اوضاع برای باشگاه پرسپولیس چندان مساعد نبود.

فرزاد حاتمی، شایان مصلح، ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان ازجمله افرادی بودند که به عنوان طلبکاران باشگاه پرسپولیس صدایشان بلند شد و اعتراض کردند که چطور بدهی سنگین این باشگاه به آنها پرداخت نشده، اما پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شده است.

وکیل شایان مصلح از شنیدن این خبر ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من صبح ساعت ۹ در باشگاه پرسپولیس بودم و هیچ گونه توافقی با مدیران و هیأت مدیره حاصل نشد و جلسه  بدون نتیجه تمام شد. الان چطور پنجره پرسپولیس باز شده است. ما خودمان هم پیگیر هستیم که چطور پنجره باز شده است؟»

وکیل دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان دیگر فردی است که به این حکم اعتراض دارد و  می‌گوید: «با من از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس حتی تماس هم گرفته نشده است. این دو بازیکن هر کدام‌شان ۶۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارند که نسبت به ۵ سال گذشته دیگر ارزشی ندارد، ولی باز هم این پول را نمی‌دهند. اگر شرایط این طور ادامه پیدا کند، ما پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از این باشگاه داریم را برای رسیدگی به کمیته استیناف فدراسیون و همین طور CAS (دادگاه عالی ورزش) خواهیم برد.»

فرزاد حاتمی نیز درباره بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «من از این موضوع تعجب می‌کنم‌. مدیران باشگاه مدعی‌اند که با همه طلبکاران توافق کردند و پنجره نقل‌وانتقالات باز شده، اما ما که پولی دریافت نکردیم و توافقی نیز صورت نگرفته است. با این وضعیت نمی‌دانم چگونه پنجره‌شان باز شده است. از ۸ سال پیش از پرسپولیس طلبکار هستم. دو سال است که از کمیته انضباطی حکم گرفتم اما پولم را ندادند. کمیته تعیین وضعیت به من گفته بود که پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس را می‌بندد اما حالا می‌شنویم که این مسأله را هم برایشان حل کرده‌اند. الان بیایند بگویند وقتی با من و خیلی‌های دیگر هیچ صحبتی درباره مطالبات‌مان نشده و پولی هم نگرفتیم چطور پنجره‌شان باز شده است؟»

گفته می‌شود پرسپولیس حدود 30 میلیارد بدهی دارد و مشخص نیست چطور این باشگاه توانسته با رضایت کمیته انضباطی و سازمان لیگ پنجره نقل‌وانتقالاتی اش را باز کند. باید دید تکلیف طلبکاران همیشگی پرسپولیس چه خواهد شد و آنها چه راهی برای دریافت طلب خود دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.