دید و بازدید نوروزی با هیولای مهران مدیری

سریال جدید مهران مدیری نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی می‌تواند دمای این شبکه پررقابت را به حوالی نقطه جوش برساند.

شهروندآنلاین: در شرایطی که به نظر می‌رسد رقابت‌ سریال‌های شبکه نمایش خانگی به نقطه اوج رسیده و همه روزه اخباری درباره سریال‌سازی نام‌های بزرگ سینما و تلویزیون در این شبکه منتشر می‌شود، خبر می‌رسد که به زودی دوباره شاهد حضور مهران مدیری نیز در این رقابت خواهیم بود. ساعاتی پیش رسانه‌ها خبر از انتشار قریب‌الوقوع فصل دوم سریال «هیولا»ی مهران مدیری دادند- که می‌تواند فضای رقابتی شبکه نمایش خانگی را به نقطه جوش برساند!

داستان چیست؟

ساعاتی پیش خبر رسید که پس از گذشت بیش از یک سال از پایان پخش سریال «هیولا»، به زودی مهران مدیری با فصل دوم این سریال به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت. این اتفاقی است که هواداران و دوستداران مهران مدیری مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدند. انتظاری که ظاهرا تا چند هفته دیگر به فرجام خواهد رسید و پس از پایان پخش فصل چهارم برنامه «دورهمی» (که در تعطیلات نوروز از شبکه نسیم پخش نخواهد شد) پخش فصل دوم هیولای مهران مدیری احتمالا از حوالی نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.

هیولای 2

پس از استقبال فراوان مخاطبان از سریال «هیولا» مهران مدیری تصمیم گرفت فصل دوم این مجموعه را بسازد. اول بار در مرداد امسال بود که خبر آغاز فیلمبرداری هیولای ۲ منتشر شد- که هنوز هم ادامه دارد و قسمت‌های آماده آن مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. درباره دومین فصل هیولا گفته می‌شود که هنوز نام فصل دوم این سریال قطعی نشده و به احتمال زیاد «هیولاها» یا «دراکولاها» نام خواهد گرفت. دو نامی که تاکنون مطرح‌شده و درباره‌شان بیشتر صحبت شده است.

درباره فصل دوم «هیولا» همچنین گفته می‌شود که بازیگران اصلی فصل قبل در این فصل حضور ندارند و به عبارت بهتر فصل دوم این سریال بازیگران و داستان متفاوتی خواهد داشت.

بنا بر اخبار منتشرشده، شخصیت «هوشنگ شرافت» و خانواده او از قصه فصل دوم حذف شده‌اند و فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در فصل دوم هیولا حضور ندارند. علاوه بر مهران مدیری، از بهنام تشکر، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش به عنوان بازیگران فصل دوم سریال «هیولا» نام برده می‌شود و محمد بحرانی، سیما تیرانداز و نیما شعبان‌‌نژاد نیز از بازیگران فصل اول هستند که در فصل دو هم ایفای نقش می‌‌کنند.

بنابراین «هیولا»ی ۲ را نمی‌‌توان ادامه فصل اول دانست و احتمالا تنها حال‌‌وهوای فصل اول را خواهد داشت، به همین دلیل ساخت این سریال برای مهران مدیری یک ریسک محسوب می‌شود. ریسک دیگر این سریال هم احتمالا حضور اندیشه فولادوند در نقش شخصیت اصلی فصل دوم می‌تواند باشد. بازیگری که کمتر او را در آثار کمدی دیده‌‌ایم، بنابراین می‌تواند ریسک دیگری برای مهران مدیری در این سریال به حساب آید.

گفتنی است که هنوز هیچ تصویری از فصل دوم سریال هیولا منتشر نشده است.

هیولا

سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در سال ۹۸ در ۱۹ قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این مجموعه هفتمین همکاری مهران مدیری با پیمان قاسمخانی در مقام فیلمنامه‌نویس بود. پخش سریال «هیولا» از اوایل اردیبهشت آغاز شد و در اواخر شهریور به پایان رسید.

این سریال داستان خانواده‌‌ای را روایت می‌کرد که می‌خواستند شریف باشند و شریف بمانند. هوشنگ شرافت، سرپرست خانواده، معلم ساده و باشرافتی بود که به زندگی خود قانع بود و چشمداشت زیادی به مال دنیا نداشت، اما ناخواسته در مسیری قرار گرفت که زندگی‌اش تغییر کرد و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری شد. او به شکل غیرمنتظره‌‌ای صاحب ثروت بادآورده‌ای شد و از شخصیت قبلی خود فاصله گرفت. داستان این سریال در چند دوره زمانی، از قاجار تا به امروز روایت می‌شد…

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.