جزئیات تحویل میلاد حاتمی به پلیس ایران

میلاد حاتم‌آبادی استرداد شده و تحویل مقامات قضائی قرار گرفته است

«میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی از مرز بازرگان تحویل گرفته شد.

شهروندآنلاین: سردار شیرزاد، رئیس پلیس اینترپل گفت: ««میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را از مرز بازرگان تحویل گرفتیم.»
سردار شیرزاد درباره جزئیات تحویل این فرد به پلیس ایران گفت: «این فرد متهمی است که تحت تعقیب پلیس بین‌الملل ایران قرار گرفت، با صدور اعلان قرمزی که برایش شد با نام میلاد حاتم آبادی. او در حال حاضر استرداد شده و تحویل مقامات قضائی قرار گرفته است.»
او افزود: «این فرد جرایمی داشت تحت عناوین جرایم سایبری و کلاهبرداری و پولشویی که مرجع قضائی حکمی که مبنی بر صدور اعلان قرمز برای ایشان بود، به اینترپل تهران ارسال کردند. این حکم درخصوص صدور اعلان قرمز به مرکز اینترپل که در لیون فرانسه است، ارسال شد و با اقداماتی که اینترپل تهران انجام داد، اعلان قرمز صادر شد. مفهوم اعلان قرمز این است که هر کشوری که این فرد در آنجا حضور دارد، او را شناسایی و بازداشت و استرداد می‌کند.»

حاتمی: نگذارید من را به ایران بازگردانند!

حاتمی که اواخر آذر ماه به دست پلیس ترکیه بازداشت شد، پیشتر با ارسال پیامی از زندان خواست هر طور شده کمک کنند تا او را به ایران برنگردانند! حاتمی در پیام صوتی خود گفته بود: «در گروه‌ها منتشر کنید. من چند روز بیشتر وقت ندارم. الان هم با بدبختی توانستم تلفن بگیرم. من اگر بروم ایران اعدامم می‌کنند.»‌ پس از آن همسر حاتمی ویدیویی منتشر کرد که او را در حال گریه نشان می‌داد و در آن می‌گفت چرا مردم آرزوی نابودی ما را دارند!

این اظهارات وقیحانه و گستاخانه در حالی است که مالباختگان قمار در ایران چند صد هزار نفری می‌شوند. اینها همه هست و نیست‌شان را با اغوای سایت‌های قمار وابسته به حاتمی و اذنابش، از دست دادند و به خاک سیاه نشستند، اما چون از طریق قمار و شرط‌بندی متضرر شده و از حمایت قانونی برخوردار نبودند، نمی‌توانستند به شکایت از این حرام‌خوار مفسد و تشکیلات گسترده‌اش اقدام کنند.

خشم ترکیه از حاتمی

حاتمی، ویدیویی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که خشم مردم ترکیه را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. این ویدیو میلاد حاتمی را در حال پرسه‌زدن با خودروی پلیس ترکیه و بازی با آژیر آن نشان می‌داد. فیلم حاتمی که سوار بر خودروی پلیس ترکیه در روزهای قرنطینه کرونا در شهر پرسه می‌زد و با کری خواندن، خودش را مالک استانبول معرفی می‌کرد، با واکنش‌های زیادی از سوی مردم ترکیه روبه‌رو شده بود.

مدتی قبل هم تصاویری از حاتمی منتشر شد که نشان می‌داد محسن افشانی، بازیگر ایرانی را ربوده و از افشانی می‌خواهد در برابر دوربین از او عذرخواهی کند. البته بعدا ویدیویی از پشت صحنه این فیلم منتشر شد که نشان می‌داد ویدیوی قبلی صرفا صحنه‌سازی این دو شخص بوده تا مخاطبان بیشتری را جذب سایت‌های شرط‌بندی کنند! ویدیوی دوم که افشانی را در حال خواندن سناریوی خود نشان می‌داد، معلوم کرد این دو نفر این گروگانگیری صوری را صرفا برای دامن‌زدن به حواشی خود به راه انداخته بودند تا بار دیگر نام‌شان را بر سر زبان‌ها بیندازند!

اینها فقط بخشی از شومن‌بازی‌های قماربازان است تا مردم را فریب دهند. چپاول اموال ایرانیان، عیاشی این قماربازان را آن سوی مرزها رقم زده است. بازداشت مجرمان فراری حالا تبدیل به یک رویه شده است. بازداشت امسال حاتمی نه فقط ازحیث مجازات این مفسدان فی‌الارض، بلکه از این حیث که دنباله‌روهای داخلی و خارجی آنها هم دیگر خواب و خیال خوش نخواهند داشت، مهم است.

چند وقت پیش مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرده بود حاضر است با تجمیع دعاوی مال‌باختگان قمار، از حقوق آنها در چارچوب قوانین دفاع کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.