احیای استقلال با زوج فرهاد و فراز

استقلال بعد از روی کار آمدن فرهاد مجیدی دو برد کسب کرده و حالا به قهرمانی در دو جام امیدوار است

بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان، استقلال در جام حذفی نیز نشان داد که روحیه بیشتری پیدا کرده و تشنه موفقیت با سرمربی جدید خود است.

محمود فکری و کادرفنی‌اش وداع زودهنگامی با نیمکت استقلال داشتند؛ آن هم بعد از اینکه هواداران این تیم به‌شدت از عملکرد تیم‌شان ناراضی بودند و حتی خیلی از آنها تصور می‌کردند که قهرمانی در لیگ بیستم هم از دست آنها رفته است. تغییرات سریع و اتفاقاتی که در یک هفته اخیر برای استقلال رخ داده، حالا خیلی از هواداران استقلال را به آینده امیدوار کرده است.

برتری مقابل فولاد خوزستان در اولین بازی لیگ برتر با هدایت فرهاد مجیدی و روز پنجشنبه هم شکست دادن پیکان در خانه حریف و در چارچوب جام حذفی؛ کارنامه یک هفته‌ای فرهاد مجیدی و کادرفنی در استقلال را پربار و پرامید کرده است.

خیلی‌ها معتقدند اتفاق متفاوت نسبت به دوره‌های قبلی حضور فرهاد مجیدی، این بار قرار گرفتن فراز کمالوند مربی باتجربه لیگ برتری در کنار اوست. در کنار خط هم می‌توان فهمید که فراز کمالوند چقدر روی تصمیمات سرمربی استقلال تأثیرگذار است و حتی گاهی اوقات در نقش سرمربی هم ظاهر می‌شود.

حالا استقلال انگار دوباره زنده شده و برای قهرمانی در دو جام خیز برداشته است. فرهاد مجیدی فعلا بدون حاشیه و اینکه حتی مصاحبه‌ای داشته باشد، تیمی که محمود فکری بسته بود را آماده ادامه موفقیت‌ها می‌کند، اما قطعا او و مدیران باشگاه به فکر تقویت تیم‌شان برای ادامه فصل هم خواهند بود. آخرین وعده از سوی مددی، مدیرعامل باشگاه این بوده که تا دوشنبه یا سه‌شنبه پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال باز می‌شود.

باید نشست و دید اتفاقاتی که در یک هفته اخیر رخ داده و در هفته‌های پیش رو رخ خواهد داد، چقدر استقلالی‌ها را به آرزویی که چند سالی است از آن دور شده‌اند؛ یعنی قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.