حمله به مادر یک شهید در شوش 

عاملان ضرب و جرح این حادثه بلافاصله دستگیر شدند

سارقان خانه مادر یک شهید با تلاش مأموران پلیس دستگیر شدند. این دو سارق با ورود به منزل مادر شهیدی در شوش، ضمن کتک‌کاری این مادر، دست و پای او را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند.

سه‌شنبه نوزدهم اسفند چند سارق مسلح در شوش وارد خانه یک مادر شهید شدند. آنها به این مادر حمله کردند. بعد از آن با قنداق اسلحه او را کتک زدند. سپس دست و پای او را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند.

در پی این حادثه، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شوش دستور قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان و عاملان ضرب و جرح این مادر شهید را با قید فوریت صادر کرد.

مصطفی نظری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش درباره این ماجرا گفت: «در خصوص هتک حرمت به مادر شهید انصاری دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان با قید فوریت صادر شد. آرامش کنونی‌ای که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان هستیم. بنابراین با هرگونه توهین و هتک حرمت به آنها با شدت و عبرت‌آموز برخورد خواهیم کرد.»

او با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده‌هایشان وظیفه‌ای همگانی است، گفت: «باید تلاش کنیم که همواره احترام خانواده‌های شهدا را نگه داریم. در این راستا، دستگاه قضائی شهرستان حامی این خانواده‌های بزرگوار خواهد بود. بنابراین پلیس آگاهی و ضابطان در شهرستان پس از اخذ دستورات قضائی با قید فوریت مکلف به شناسایی و دستگیری سارقان شدند. دستگاه قضا با عوامل سرقت به‌شدت برخورد کردند. نتیجه آن در اسرع‌وقت به اطلاع خانواده شهید و مردم شریف خواهد رسید.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.