کیوسک 12 مارس

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، 12 مارس 2021

افشای مکالمات واتس آپی وزیر بهداشت انگلیس درباره معامله کیت‌های آزمایش کرونا دردسرساز شده است.

گاردین

روزنامه گاردین گزارش اصلی صفحه یک خود را به تحقیقاتی که از پلیس کلانشهر در مورد پرونده قتل سارا ادوارد انجام شده، اختصاص داده است و عکس زنان قربانی‌شده توسط مردان را منتشر کرده است.

صفحه اول گاردین گزارش دیگری از الکس بورن دارد، صاحب یک کافه در نزدیکی پایگاه انتخاباتی مت هنکوک وزیر بهداشت در West Suffolk که مکالمات واتساپی‌اش درباره معامله کیت‌های آزمایش کرونا دردسرساز شده است.

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف در گزارش اتهام افسر پلیس نوشته او در تاریخ 28 فوریه به چشمک‌زدن یا علامت‌دادن به یک‌نفر در یک فست‌فود در جنوب لندن متهم شده و پلیس در حال پیگیری اتهام اوست.

این روزنامه در عکس یک خود شاهزاده ویلیام و همسرش را نشان می‌دهد که در واکنش به مصاحبه هری و مگان، در حاشیه بازدید از یک مدرسه در لندن عنوان کردند خانواده سلطنتی نژادپرست نیست.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز در گزارش اصلی خود به شکست کرونا در سیاتل آمریکا اشاره کرده و نوشته است: یک شهر ، ارزش اتحاد در استراتژی را نشان داد.

گزارش دیگر این روزنامه، هدف‌گذاری ریاست‌جمهوری برای واکسیناسیون کرونا خانواده‌های آمریکایی پرداخته و نوشته دستور بایدن به ایالت‌های آمریکا این است که تا اول ماه می همه بزرگسالان این کشور واکسینه شده باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.