عصر جدید در خط پایان!

در فینال عصر جدید چه گذشت؟!

و بالاخره کرونا امان داد و عصر جدید بعد از حدود یک‌سال‌ونیم شاهد آخرین اجراهای شرکت‌کنندگانش شد…

شهروند آنلاین: و بالاخره بعد از حدود یک‌سال‌ونیم فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید گام آخر را برداشت و پنج گروه باقی‌مانده آخرین اجراهایشان را روی صحنه بردند. این اتفاق دیروز رخ داد و حالا احسان علیخانی و داوران برنامه‌اش منتظرند ببینند آرای مردم حکم به قهرمانی کدام شرکت‌کننده یا گروه خواهد داد!

فینال طولانی

در فینال فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» که بیش از دوساعت‌ونیم طول کشید، گروه «جوانمردان ایران‌زمین» با همراهی بهرام عظیمی، گروه «ستاره هشتم» و گروه «فرشتگان» همراه با محمد زارع، عرفان طهماسبی با حمیدرضا ترکاشوند و گروه «مجاز» به همراه سروش کریمی‌نژاد برای آخرین بار روی صحنه رفتند تا گام آخرشان را در این مسابقه یک‌سال‌ونیمه که در طول آن اتفاقات بزرگ پرشماری رخ داد، بردارند. رقابتی که در دنیای همیشه تاریخ آغاز شد، بعد از چندی کرونا روند آن را تحت تأثیر قرار داد و دچار تعطیلی‌های متعددی کرد و در نهایت اجراهای آخر در دنیایی روی صحنه رفتند که واکسن کرونا نوید آینده‌ای شبیه گذشته را می‌دهد. فصل دوم عصر جدید تمام این اتفاقات را شاهد بود…

غیرقابل پیش‌بینی

وقتی دختران گروه «ستاره هشتم»، کوچولوهای گروه «فرشتگان»، پسران گروه «مجاز»، عرفان طهماسبی جوان اهل بختیاری جنوبی و ورزشکاران گروه «جوانمردان ایران زمین» از فرش قرمز گذشتند و مهیای اجرای روی صحنه «عصر جدید» و پیش چشم داوران و تمام مخاطبان برنامه «عصر جدید» شدند، شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد شاهد چنین رقابت گرم و نزدیکی باشیم. به هرحال اجراهای گذشته فینالیست‌ها و ذهنیتی که برای مخاطبان ایجاد شده بود، حکایت از شانس بیشتر یکی دو فینالیست برنامه می‌داد، اما در پایان برنامه اوضاع عوض شده بود و پیش‌بینی برنده دشوارتر از همیشه به نظر می‌رسید. دلیلش هم چیزی نبود مگر اینکه تمام فینالیست‌ها بهترین اجرای ممکن خود را روی صحنه برده بودند.

در فینال چه گذشت؟

برنامه با اجرای گروه ستاره هشتم آغاز شد. سی‌وپنج دختر از آسمان پرستاره ایران که ضیافتی از حرکت و ریتم روی صحنه برپا کردند. ضیافتی که چنان درخشان بود که اگر نام این گروه از ماراتن یک هفته‌ای رأی‌گیری بیرون بیاید، کسی تعجب نخواهد کرد.

گروه‌های مجاز و جوانمردان نیز چنین شرایطی داشتند.

گروه مجاز که دومین اجرای مرحله فینال عصر جدید را روی صحنه برد، چنان جذاب و پرایده عمل کرد که یکی از داوران گفت اجراهای این گروه چنان است که آدم حسرت می‌خورد که چرا این اجراها حداقل یک ماه در یک سالن معتبر روی صحنه نمی‌روند. گروه جوانمردان نیز شاخص‌ترین، هماهنگ‌ترین و جذاب‌ترین اجرای خود را روی صحنه بردند تا خود را به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل مطرح کنند.
چهارمین اجرا هم در نوع خودش موفق و جذاب بود. عرفان طهماسبی، خواننده جوان خوزستانی در آخرین اجرای رقابتی خود در فصل دوم عصر جدید با آهنگ احساسی تأثیرگذاری که اجرا کرد، چاره‌ای جز تحسین برای داوران برنامه نگذاشت.
و آخرین اجرای برنامه -که به خاطر سن‌وسال اجراکننده‌ها شیرین‌ترین اجرا نیز بود- اجرای گروه فرشتگان نینجا بود. یک اجرای هیجان‌انگیز و نمایشی از حرکات جذاب ورزشی که باعث شد تماشاگران سن آنها را از یاد برده و هم‌زبان با داوران با تحیر به تحسین و تشویق این گروه بپردازند. حرکات نینجایی این گروه در قالب آتش‌نشانان کوچک در پایان به شهیدان آتش‌نشان تقدیم شد. این متفاوت‌ترین ادای احترام به آتش‌نشانان شهید بود…

ماه عسل

احسان علیخانی البته باز هم نتوانست جلوی خودش را بگیرد و چند صحنه ماه عسلی هم رو کرد که مهم‌ترینش مربوط به اجرای گروه مجاز بود. در واقع احسان علیخانی و دوستانش با برآورده کردن آرزوی دو نفر از اعضای گروه مجاز که آوردن پدرومادر معلول‌شان در میان تماشاگران بود، تصاویر احساسی خلق کردند. یکی از همان کارهایی که علیخانی در ماه عسل استادانه انجام می‌داد!

برنده کیست؟

حالا دیگر تنها یک گام مانده و این یک گام را هم مردم و مخاطبان عصر جدید باید از طریق مسیرهای دوگانه رأی‌گیری مردمی بردارند که بعد از اجراهای فینالیست‌ها باز شدند.
در حقیقت با اتمام پخش فینال، بینندگان این رقابت تلویزیونی تا ۲۹ اسفند فرصت دارند تا به اجرا یا اجراهای محبوب خود رأی دهند و سرنوشت فرد اول یا قهرمان تا مقام پنجم «عصر جدید» را تعیین کنند.

برنامه اعلام نتایج هم شب تحویل سال پخش می‌شود و به این صورت پرونده فصل دوم «عصر جدید» پس از یک‌سال‌ونیم توقف‌های پیاپی به دلیل شرایط کرونا بسته خواهد شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.