یک پایان تلخ دیگر هالیوودی

جنیفر لوپز از نامزدش جدا شد

جنیفر لوپز و الکس رودریگزنامزدی خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند، اما به دلیل بحران همه‌گیری کرونا، دو بار مراسم ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت جدا شده‌اند

شهروند آنلاین: از ساعاتی پیش که خبر جدایی جنیفر لوپز از نامزدش الکس رودریگز منتشر شده، تیتر اصلی تمام رسانه‌های سینمایی و غیرسینمایی جهان به این قضیه اختصاص داده شده است.

پیج سیکس در گزارشی اعلام کرده جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده و بیزنس وومن موفق ۵۱ساله، پس از دوسال از الکس رودریگز، ورزشکار ۴۵ساله امریکایی و قهرمان بیسبال، از یکدیگر جدا شده‌اند و نامزدی خود را لغو کرده‌اند.

آنها نامزدی خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند، اما به دلیل بحران همه‌گیری کرونا، دوبار مراسم ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت جدا شده‌اند.

گفته می‌شود این زوج کمتر از یک‌ماه است به دلایل کار در شهر‌های مختلف، از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند، اما دلیل اصلی جدایی‌شان، احتمالا به شایعه خیانت الکس رودریگز به جنیفر لوپز که چندوقت پیش منتشر شده، بی‌ارتباط نبوده است.

الکس رودریگز این روز‌ها در میامی است و جنیفر لوپز برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در جمهوری دومینیکن به سر می‌برد. گفتنی است، جنیفر لوپز به تازگی برند لوازم آرایشی و مراقبت پوستی خود را به نام جی لو بیوتی افتتاح کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.