اتوبوس تیم فوتبال نوشهر به ته دره رفت!

اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر در کولاک به ته دره رفت

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر در حال بازگشت از اردوی آماده‌سازی‌شان در تهران بودند که هوای برفی شب گذشته کشور حادثه تلخ و غمباری را برای آنها و جامعه ورزش رقم زد.

هفته گذشته تیم فوتبال شهرداری نوشهر که هدایت آن را محسن بنگر برعهده دارد جهت برپایی اردو به منظور آمادگی و شرکت در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سه راهی تهران شد. نوشهری‌ها در تهران با تیم‌های سایپا، بادران، پیکان و عقاب دیدار کردند و در ساعات پایانی روز گذشته بود که اعضای این تیم پس از انجام آخرین بازی برابر پیکان و اتمام اردو با یک دستگاه اتوبوس از جاده چالوس عازم نوشهر شدند.

شب گذشته اما شاهد بارش باران و برف در قسمت‌های مختلف کشور بودیم و اتوبوسی که حامل اعضای تیم فوتبال شهرداری نوشهر بود، در پیچ سرهنگ جاده چالوس، دچار سانحه می‌شود و سقوط می‌کند. در این حادثه بهمن به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد می‌کند و آن را از ارتفاع حاشیه جاده به پایین پرت می‌کند و سبب واژگونی اتوبوس می‌شود.

پیچ سرهنگ جاده چالوس که یکی از پیچ‌های خطرناک این جاده به‌شمار می‌رود، محل وقوع این حادثه بوده است. بنابر گزارش افراد حاضر در صحنه، پس از واژگونی اتوبوس، دو نفر از اعضای تیم فوتبال نوشهر زیر آن می‌مانند و اگرچه تلاش‌های نیروهای امداد برای نجات یکی از آنها ثمر می‌دهد ولی علی ناصریان که یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال شهرداری نوشهر بود، در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

19 عضو تیم نیز در این حادثه دچار جراحت شده‌اند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، ۵ نفر از مصدومین به بیمارستان امام علی (ع) و مابقی به بیمارستان شهید مدنی کرج جهت ادامه روند درمان انتقال داده شدند.

میثم حسینی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس که این روزها بی‌سروصدا فوتبالش را در تیم شهر خودش نوشهر ادامه می‌دهد نیز در این حادثه دچار جراحت شده است. طبق آخرین اخبار تمام اعضای تیم فوتبال شهرداری نوشهر از بیمارستان مرخص شده‌اند و فقط چند تن از آنها بستری هستند که میثم حسینی نیز یکی از آنها به‌شمار می‌رود؛ با اعلام پزشکان وضعیت مصدومین حادثه پایدار و رو به بهبودی است.

در این حادثه 19 نفر آسیب دیدند که متأسفانه علی ناصریان یکی از بازیکنان جوان تیم جان باخت. پس از انتقال اعضای مصدوم به بیمارستان و انجام مراحل درمانی، تنها سه عضو در بیمارستان باقی مانده‌اند که البته میثم حسینی نیز یکی از آنها به‌شمار می رود. پزشکان حال عمومی مصدومان را پایدار و رو به بهبودی اعلام کرده‌اند.

البته مدیران باشگاه شهرداری نوشهر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دو دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن تیم در نظر گرفته بودند.

گفتنی است؛  راننده و کمک راننده نیز در این حادثه مصدوم شده‌اند و به همین دلیل تعداد افرادی که به بیمارستان منتقل شده‌اند، 19 نفر اعلام شده است.

همچنین محسن بنگر، سرمربی تیم همراه با بازیکنان در مسیر بازگشت حضور نداشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.