بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال ختثی شد!

اشکان دژاگه که گفته می‌شد به استقلال نزدیک شده، اعلام کرد در کنار مسعود شجاعی در تراکتور می‌ماند

باشگاه تراکتور ادعا می‌کند که دو ستاره باتجربه این تیم به ادامه همکاری با تیم تبریزی علاقه دارند و در نیم فصل جدا نخواهند شد.

باشگاه سرخپوش پایتخت در روزهای اخیر شرایط خاصی را تجربه کرده و حالا پس از جدایی احسان حاج صفی، با شایعه جدایی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دست‌وپنجه نرم می‌کند. همچنین باشگاه استقلال برای جذب اشکان دژاگه اقدامات لازم را انجام داده و قرار بود با جدایی دژاگه از تراکتور، این بازیکن استقلالی شود.

ناگهان اما حضور این ستاره در تهران منتفی شد و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه طی اعلام رسمی، اظهار داشتند که در تراکتور می‌مانند: «در کنار رسول خطیبی با قدرت در تراکتور ادامه می‌دهیم از اول هم قرار نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم.»

استقلال که آرمان رمضانی را از پرسپولیس جذب کرده بود، حالا بعد از منتفی شدن بمب نقل‌وانتقالاتی‌اش باید سراغ گزینه جدیدی برای خط هافبک خود برود. به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی قصد دارد یک بازیکن را برای بازیسازی تیمش جذب کند؛ موضوعی که در نیم فصل کمی سخت به نظر می‌آید.

تراکتور هم که کمی از صدر جدول دور شده، به نظر می‌رسد هنوز برای خودش شانس قهرمانی قائل است و نمی‌خواهد بعد از مثلثی که از کاپیتان‌های سابق و فعلی تیم ملی تشکیل شده بود و با جدایی احسان حاج صفی برهم خورد، دو ستاره گرانقیمت دیگر خود را هم از دست بدهد.

رسول خطیبی روی دژاگه و شجاعی حساب ویژه‌ای باز کرده و باید دید در نیم فصل دوم چه عملکردی را با تراکتور رقم خواهد زد. شاید برخی تصور می‌کردند ادامه حضور مسعود شجاعی در تیمی که مدتی سرمربیگری‌اش را برعهده داشت، با حضور رسول خطیبی در رأس کادرفنی کمی سخت باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.