باید برای دستیابی به صلح همکاری کنیم

پیام نوروزی بایدن: «روزهای بهتری در پیش است»

بایدن برای نخستین‌بار به عنوان رئيس‌جمهوری آمریکا در یک پیام برای نوروز فرارسیدن این عید را شادباش گفت و تأکید کرد که آینده‌ای بهتر در راه است.

شهروندآنلاین: بایدن برای نخستین‌بار به عنوان رئيس‌جمهوری آمریکا در یک پیام برای نوروز فرارسیدن این عید را شادباش گفت و تأکید کرد که آینده‌ای بهتر در راه است.

متن کامل پیام نوروزی پرزیدنت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، که روز شنبه، سی‌ام اسفند در تارنمای کاخ سفید منتشر شد،‌ به شرح زیر است: «بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل‌های مردم -از ایالات متحده تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا- آکنده از نور و امید می‌شود. این، همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت‌سین در کاخ سفید آن را گرامی می‌داریم.

این پیام امسال شاید بیش از هر زمان دیگر به‌شدت مورد نیاز است. پس از آن همه رنج و خسران، [این پیام] برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخوردار از صلح، رفاه و درک بیشتر با هم کار کنیم.

در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم، من امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع‌بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد.»

رابرت مالی: امیدوارم در سال جاری ایران و آمریکا به سوی مسیری برای تعامل سازنده بر اساس منافع مشترک حرکت کنند

همچنین نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران با انتشار عکسی از حضورش در کنار سفره هفت‌سین در محل وزارت امورخارجه این کشور فرارسیدن نوروز را تبریک گفت. رابرت مالی در صفحه توییتر خود با تبریک فرارسیدن نوروز نوشت: «سالی سرشار از سلام، امید و سعادت را برای همه کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند، آرزو می‌کنم. با امید اینکه سال جاری ایران و ایالات متحده را به سوی مسیری برای تعامل سازنده بر اساس منافع مشترک سوق دهد و امیدواریم که روابط بین مردم آمریکا و ایران را تقویت کنیم. عید شما مبارک!»
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.