شهادت افسر پلیس چند ساعت مانده به تحویل سال جدید

ستوان ‌یکم الله‌وردی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد

ستوان ‌یکم اسماعیل الله‌وردی از مأموران کلانتری 36 اصفهان با ازخودگذشتگی مانع متهمی شد که در پمپ بنزین قصد به آتش کشیدن خود و آسیب رساندن به اموال عمومی را داشت.

شهروندآنلاین: مأمور کلانتری ۳۶ اصفهان حین دستگیری یک متهم که قصد آتش کشیدن خود و پمپ بنزین را داشت، دچار سوختگی شد و چند ساعت مانده به تحویل سال نو به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری شهدای نیروی انتظامی، ستوان ‌یکم اسماعیل الله‌وردی از مأموران کلانتری 36 اصفهان با ازخودگذشتگی مانع  متهمی شد که در پمپ بنزین قصد به آتش کشیدن خود و آسیب رساندن به اموال عمومی را داشت.

متأسفانه در این درگیری ستوان ‌یکم الله‌وردی بر اثر سوختگی به بیمارستان منتقل شد که چند ساعت مانده به تحویل سال نو به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید امروز در اصفهان تشییع می‌شود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان گفت: «مراسم تشییع پیکر مطهر سروان «اسماعیل الله‌وردی» در اصفهان برگزار می‌شود.»

 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سروان «اسماعیل الله‌وردی» که روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد، امروز ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

او افزود: «پیکر پاک این شهید گرانقدر از ستاد فرماندهی شهرستان اصفهان به سمت چهار راه پلیس تشییع و سپس به زادگاهش روستای نغمه شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منتقل خواهد شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.