ماجرای تعرض به دو دختر 7 و 8 ساله

پزشکی قانونی پس از بررسی موضوع تجاوز را رد کرد

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دستگاه قضائی نسبت به جرایم نوامیس و امنیت مردم بسیار حساس است، تأکید کرد که این نهاد پرونده مربوط به حادثه رخ‌داده در یکی از روستاهای گنبد را با سرعت و قاطعیت رسیدگی می‌کند.

شهروندآنلاین: هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از دادگستری گنبدکاووس و بررسی روند رسیدگی به پرونده مربوط به آزار و اذیت دو کودک هفت و هشت ساله به وسیله مردی پنجاه‌وپنج ساله در یکی از روستاهای این شهرستان به خبرنگاران گفت: «رسیدگی سریع و قاطع به چنین پرونده‌هایی علاوه بر اینکه در قوانین مجازات اسلامی آمده، مورد تأکید رئیس قوه قضائیه نیز است.»

او افزود که قاضی پرونده با سرعت و قاطعیت پرونده را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و پس از انجام تحقیقات مقدماتی و محاکماتی، مراحل آن را گام به گام به اطلاع مردم خواهد رساند.

در پی انتشار خبری در عصر روز یکشنبه هفته جاری -اول فروردین-  مبنی بر آزار و اذیت دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برای متهم پرونده آدم‌ربایی تشکیل و قرار بازداشت موقت او نیز صادر شد.

سیدخسرو خلیلی گفته بود که طبق گفته خانواده‌ها متهم به کودکان آنان تعرض کرده است که برای بررسی موضوع تجاوز دو کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی موضوع تجاوز را رد کرد.

با این حال عده‌ای از مردم گنبدکاووس به دنبال انتشار این اخبار، عصر دیروز، سه‌شنبه، حدود چهار ساعت مقابل دادگستری تجمع کرده و خواستار محاکمه فرد خاطی و اشد مجازات برای وی شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.