ازشایعه تا واقعیت مرگ آزاده نامداری

با گذشت ساعت‌ها از کشف جسد آزاده نامداری هنوز علت دقیق مرگ او مشخص نیست. تنها راه مشخص شدن علت مرگ آزاده نامداری نظریه پزشکی قانونی است. مرگ این مجری سابق صداسیما یکی از مرموزترین صحنه‌هایی است که تیم جنایی پلیس و دادستانی با آن روبه‌رو شده‌اند.

از همان لحظه نخست مرگ آزاده نامداری تیم‌های تحقیق اولیه در صحنه حادثه مرگ را مشکوک به خودکشی دانستند اما خیلی زود منابع رسمی اعلام کردند که خودکشی آزاده نامداری کمرنگ است و فرضیات دیگری مطرح شد.

جسد آزاده نامداری برای آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی به پزشکی قانونی تهران واقع در کهریزک انتقال داده شده است تا بعد از کالبدشکافی و نمونه‌گیری ابتدا نظریه سم‌شناسی تا یک هفته دیگر و آسیب‌شناسی حداقل تا 6ماه دیگر اعلام شود.

مرگ آزاده نامداری در خانه‌اش در شهرک غرب درحالی رقم خورده است که دختر و همسرش دو روزی بود به چالوس رفته بودند و آزاده به علت مشغله کاری به سفر نرفته بود.

قتل نبود

این درحالی است که بازپرس پرونده قتل آزاده نامداری را منتفی اعلام کرد و همچنین بارداربودن این مجری را هم در زمان مرگ مردود می‌داند. درباره علت مرگ هم معتقد هستند که مرگ آزاده نامداری معمولی بوده است. بازپرس صادقی در ادامه اعلام کردند اوردوز اصلا نبوده است و برای مشخص‌شدن خودکشی به پزشکی قانونی مأموریت داده‌ایم با علت‌یابی اظهارنظر کنند.

اما سردوراهی‌بودن تیم جنایی درباره خودکشی آزاده نامداری به این دلایل برمی‌گردد که صحنه مرگ آزاده نامداری با صحنه خودکشی و آثاری که در بیشتر خودکشی‌ها به دست می‌آید، متفاوت است؛ به‌عنوان مثال برجای گذاشتن یادداشتی یا آثاری از قرص‌های مورد استفاده در خودکشی وجود نداشت.

البته تیم جنایی به‌ویژه بازپرس صادقی باز این دلایل را علل قطعی منتفی دانستن بحث خودکشی آزاده نامداری نمی‌دانند؛ چراکه چه بسیار خودکشی‌هایی که بدون هرگونه اشاره و در سکوت و بدون برجای گذاشتن یادداشتی رخ داده است و این به روحیه خودکشی‌ها برمی‌گردد. از این‌رو تنها راه مشخص‌شدن مرگ آزاده نامداری نظریه پزشکی قانونی است که باید منتظر آن ماند.

زندگی شخصی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران است.

ازدواج تا جدایی

بعد از حدود یک‌سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسما توسط آزاده نامداری رسانه‌ای شد.

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 با هم ازدواج کردند. این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

فعالیت‌های آزاده نامداری

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد، او با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام‌جم 1، همچنین اجرای برنامه شب‌نشینی از شبکه جهانی جام‌جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تاکنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش شده است. در تاریخ بیست‌وپنجم مهرماه درحالی که زمزمه ممنوع‌التصویری او شایعه شده بود، با حضور در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صداوسیمای مرکز استان همدان را شکست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.