تحقیقات قضائی و فرضیه خودکشی آزاده نامداری

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

فرضیه خودکشی آزاده نامداری در تحقیقات تیم قضائی پررنگ‌تر شد. با بررسی گوشی همراه این مجری سابق به همراه دست‌نوشته‌های او و قرص‌های اعصاب و روان موجود در صحنه فرضیه خودکشی قوت گرفته است.

محمد شهریاری درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری اظهار کرد: «با بررسی‌های همه‌جانبه انجام‌شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی‌قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد، بنابراین وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.»

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان گفت: «در بررسی‌های تکمیلی انجام‌شده و به‌ویژه بررسی تلفن‌همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مرحوم استفاده می‌کرده، بررسی اولیه پزشکی‌قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم‌شناسی متوفی است، موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی‌قانونی درخصوص نتایج آزمایش آسیب‌شناسی است.»
او در ادامه گفت: «تحقیقات تکمیلی درباره این موضوع تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.»

پست اینستاگرامی دایی آزاده

دایی آزاده نامداری در فضای مجازی پستی منتشر کرد که در آن از علت مرگ خواهرزاده‌اش گفت.

دایی آزاده نامداری نوشت: «به صراحت اعلام می‌کنم مرگ ناگهانی خواهرزاده عزیزم که شخصیتی پرتحرک و فعال و توانمند بود، به واسطه قتل و خودکشی نبوده است (وجود یک یا دو برگ داروی اعصاب این روزها به لطف جامعه‌گردانان بی‌کفایت در خانه هر ایرانی است که خبرنگار غیرحرفه‌ای غیرمسئول این را هنوز نفهمیده است) و ایشان باردار هم نبوده است.»

آخرین پست اینستاگرامی آزاده دلالت بر روحیه‌ای شاد و سرحال بوده که در پیام نوروزی به همراه دخترش گلش- گندم- کاملا هویداست (این پست را همسر ایشان جناب دکتر عبادی شخصا ثبت کرده است).

او در طول سال‌های اخیر بعد از ممنوع‌التصویری‌اش در صداوسیما که دلیل صداوسیماپسند، اما بسا غیرمنطقی دارد! بسیار تحت فشار و استرس بوده که موجبات تحمل بار سنگین اجتماعی هم شده بود.

بعضی از به ظاهر ابررسانه‌ها (داخلی -خارجی) قتلگاه آدمیانی‌اند که تا مرز نبود حضور فیزیکی افراد هم رفتار جانکاه دارند که بماند.

بگذریم یا نگذریم حالا دیگر آزاده وجود ندارد اگرچه تکرار نامش دیگر ممنوع نیست.

«حالا آزاده آزاد شد و فقط این را دوستان فرهیخته می‌دانند، نه زردنویسان تاریک‌اندیش.»

لطفا در فضای کثیف و کسل‌کننده مجازی به آتش شایعات بی‌اساس ندمید که فقط خدا می‌داند که:

ایست قلبی در این روزها یعنی چی و چرا؟؟؟

روحت شاد و روانت آسوده عزیزم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.